cipper77 Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 Hej! Jeg vil lige høre, om folk ved, hvad man skal ændre i sin SPD-S setup menu, hvis triggeren flam'er en smule med den givne tromme? Nogle der har nogle erfaringer? - det ville jeg sætte pris på Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 Sensitivity! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cipper77 Posted March 13, 2013 Author Share Posted March 13, 2013 Sensitivity! Også når det flam'er og ikke er fordi den ikke opfanger alle de slag den får? Og er det ikke "treshold" man skal justere op, hvis den opfanger fra den anden lilletromme (som den ikke rør - må være vibrationer gennem gulvet)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
UlfN Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 Hvor er jeg dog glad for at jeg ikke mere skal tjene til føden på Rolands lorte trommer. Undskyld for ot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
esk Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 Også når det flam'er og ikke er fordi den ikke opfanger alle de slag den får? Og er det ikke "treshold" man skal justere op, hvis den opfanger fra den anden lilletromme (som den ikke rør - må være vibrationer gennem gulvet)? Fuldstændig korrekt! Fyr helt op for threshold - så spiller det! Det er det jeg har gjort på mine to triggers til min SPD-S, og har intet problem.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trondster Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 (edited) Hvis du får to slag efter hinanden er det Retrigger du skal ændre, som på SPD-S hedder RetrigCancel og Mask Time - lidt afhængigt af hvad problemet er. Dette for at undgå uønskede dobbeltslag. Edited March 13, 2013 by Trondster Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts