Recommended Posts

Posted

Hej slagere!

Jeg er flyttet til Næstved, og har brug for et øvelokale/studierum til mine tromme og studie setup.

Jeg har ikke umiddelbart nogen kontakter til noget i byen, er der nogen her der kender til noget, eller ved hvor det kunne være godt at lede?

Jeg er både interesseret i et rum til mig selv, eller noget dele.

Fyr løs, på forhånd tak!

Kim Thomsen

26 82 95 19

Posted

Velkommen til!

Fønix oppe ved grønnegade, men der er ventelisterne vist rimelig lange!

Er selv lige flyttet i øvelokale på Danavej, der er ingen ledige lokaler, men hør evt. om du kan dele lokaler med nogle af de andre bands. Mit har desværre ikke plads, men smid mig en PM hvis du vil have et telefonnummer på ham som ejer det :) Stedet jeg lige er flyttet fra:

Omøvej. Udlejerne (nordicom) har været nogle idioter, lokalerne er pisse kolde om vinteren og (ofte) for varme om sommeren. Vil du varme dit lokale op der, bliver det med elradiator eller med gasvarmer (hvad er det de hedder..), og varmen bliver der ikke ret længe! Udover dette er lejen høj taget disse forhold i betragtning! Men står du uden andre løsninger, eller med mod på at sætte et rum i stand, så er det jo sådan.

Inden for et par måneder kan jeg måske give info omkring et andet sted, men ham som har det skal selv lige have rykket sine ting på plads (ledige lokaler udover dem han skal bruge udlejes altså)

Har selv haft annoncer vedrørende øvelokaler i avisen i over en måned, men der er så godt som intet at komme efter, desværre.

Hvor i byen er du flyttet hen? :-)