Achermann Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 Haha, se lige denne liste: The 10 duchiest drummers of all time Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Sørensen Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 Douchiest* Undskyld! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gulddrengen Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 Fandme grineren.. Og de rammer fint plet.. Især med nr.1!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nimbas Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 LU er verdens bedste trommeslager. Nu må i da snart forstå det!!?? Nimbas Link to comment Share on other sites More sharing options...
trommeslager Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 Synes det er lidt dårlig karma sådan at udråbe hvem der er "douchiest". Men hver sin smag. Jeg har brugt evigheder på at øve teknik og spille 'fistikeret jazz, men synes stadig der er mange rigtig fede elementer i Lars Ulrichs spil... Synes desuden han har været modig i forhold til at genopfinde sin lyd på nogle af de senere Metallica-udgivelser. Just my 2 cents... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Molter Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 /Rant on Kors hvor er jeg træt af at høre om hvor dårlig Lars Ulrich er. Helt klart ikke en klasse trommeslager, teknik monster og what not, men faktum er at uden hans entusiasme, så havde der ikke været noget Metallica og uden hans innovative idéer inden for metalgenren, som især var til stede i start 80'erne, så var Metallica aldrig blevet så store som de er i dag. /Rant off Vi kan blive enige om at han ikke er hvad han har været, men for mig har han sgu været en stor slager... Bare lyt til Master of Puppets albummet som imo er det bedste Metallica har lavet ever... Og det inkl. Lars Ulrich 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claus Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 LU er verdens bedste trommeslager. Nu må i da snart forstå det!!?? Nimbas Ja, og Rolf er ren..! 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
frogspoon Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 Ja, og Rolf er ren..! HELL YEAH!!!!! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 Jeg troede Rolf var elg!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper Stougaard Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 (edited) Umiddelbart synes jeg mest af alt det virker som om forfatteren er en top-douchebag... Edited March 19, 2013 by Stougaard 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gandrum Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 I det hele taget er dette forum til tider rigtig god til at hænge visse trommerslager ud... Desværre er dette bagsiden af medaljen af et ellers glimrende forum. Bevares... der er ytringsfrihed osv., men hvorfor bruge tid på at nedgøre andre, i stedet for at fremhæve de gode sider...??? Husk på, at nedgøre andre gør ikke dig selv bedre... tværtimod. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper Stougaard Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 Jeg er ikke enig i at det er noget der generelt bliver brugt meget tid på her på forummet - men jeg er enig i at det sjældent er særligt interessant at høre om dårlige ting.. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gandrum Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 (edited) I min verden betyder "til tider" ikke generelt ... Men udenset om det er i mindre eller større grad... så er spørgsmålet stadigvæk ..."hvorfor det er så nødvendigt at nedgøre andre...?" Handler det mon om manglende selvtillid eller...? Edited March 20, 2013 by Gandrum Link to comment Share on other sites More sharing options...
frogspoon Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 Handler det mon om manglende selvtillid eller...? i mit tilfælde er det en meget lille pik.... MEN!!!! måske tager vi det lidt for alvorlig, og ser ikke dette som et humoristisk indslag...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jon petersen Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 Det er vist aldrig lykkedes for nogen at tage sig godt ud, da de forsøgte at få andre til at tage sig dårligt ud....... Det man siger er man selv. (Gælder det nu også mig, så?) Jon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 Næ, men jeg går nu ind for at give kritik hvis den er berettiget, og jeg kan også sagtens være forholdsvis ubarmhjertig når jeg giver den, men der er jo ikke nogen grund til at give kritik til nogen som gør det godt. Det gør ham Lars Ulrik jo fx.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Pingel Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 i mit tilfælde er det en meget lille pik.... Osse dig?...det var da utroligt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 Den er ikke kun lille. Den er også spids. Mener det er ham der går under navnet sylen i københavn, og tatovøren andre steder... Link to comment Share on other sites More sharing options...
frogspoon Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 Osse dig?...det var da utroligt. jeps!!! tro det eller lad vær!!!!... men til gengæld kan den trænge ind alle steder! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper Stougaard Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 Næ, men jeg går nu ind for at give kritik hvis den er berettiget, og jeg kan også sagtens være forholdsvis ubarmhjertig når jeg giver den, men der er jo ikke nogen grund til at give kritik til nogen som gør det godt. Det gør ham Lars Ulrik jo fx.. Jeg kan også sagtens sige min mening om ting, men jeg synes der er langt der fra og så til at sætte sig for at skrive en liste over 10 trommeslagere man ikke kan lide og hvorfor. Nå, sådan er vi så forskellige allesammen, hurra! Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Eriksen Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Kom lige ned fra hesten, ikk´. Artiklen er skrevet med "tongue in cheek" så mon ikke lige vi skal slappe liiiidt af med den høje moral. My 2 cents. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Pedersen Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 jeps!!! tro det eller lad vær!!!!... men til gengæld kan den trænge ind alle steder! Haha! Fedt!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreasSv Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Kom lige ned fra hesten, ikk´. Artiklen er skrevet med "tongue in cheek" så mon ikke lige vi skal slappe liiiidt af med den høje moral. My 2 cents. Helt enig!! det er nok jordens mest seriøse artilkel! Jeg synes det er ret grineren! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper Stougaard Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Lige meget hvor meget tongue in cheek den er skrevet med, så er det jo alligevel et spørgsmål om smag og behag om man synes det er vellykket og dermed underholdende - eller om det bare er latterligt. Jeg bryder mig iøvrigt slet ikke om heste.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groth Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Svær artikel at tage seriøst når pelsede dukker og Meg White er på listen. Udover det, får det en til at tænke på Jojo Mayer's ord, hvis man opnår præcis den lyd og det udtryk man stiler efter, så har man på sin vis opnået perfekt teknik til det man laver Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts