Josepasillas Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Elsker bandet Mutemath og deres Darren King er bare for fed! [ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Josepasillas Posted March 21, 2013 Author Share Posted March 21, 2013 og to mere Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian Sørensen Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 ENDELIG noget video, hvor man tydeligt kan se ham spille! Manden har jo fuldkommen knald i låget. Altså.. På den VIRKELIG fede måde! Spændende at se/ høre, hvad han kan få ud af så minimalistisk et setup. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Molter Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Spiller fedt, men hvad sker der for det der gaffa der? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mumrik Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Fede videoer og mega fed slager! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gulddrengen Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Super fedt.. Tak for det.. Skal helt sikkert tjekkes ud... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groth Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Sad netop og tjekkede ham ud igår (for første gang), det skal da helt sikkert høres noget mere! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Jeg forstår slet ikke musikken, men synes virkelig han laver fede ting, og er en fornøjelse at se på også. Tak for ham! Link to comment Share on other sites More sharing options...
frogspoon Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Spiller fedt, men hvad sker der for det der gaffa der? Ludwig trommer lyder ikke godt mm. der har fået en rulle gaffa eller to... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Molter Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Ludwig trommer lyder ikke godt mm. der har fået en rulle gaffa eller to... ahhh ok... Han ligner heller ikke en der har råd til at købe et andet mærke Link to comment Share on other sites More sharing options...
frogspoon Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 ahhh ok... Han ligner heller ikke en der har råd til at købe et andet mærke nej. man må jo nøjes med det skrammel man har råd til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus Espersen Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Wow! Ham kendte jeg overhovedet ikke. Han spiller jo vildt fedt! Og anderledes - vældigt inspirerende! Og så har han gaffa om hovedet. Det ser man ikke hver dag, der hvor jeg kommer. Så tak for det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Eriksen Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Uh, det er en fed slager. Jeg har deres selvbetitlede første studioalbum. Det er så fed musik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Conrad Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Han rocker hårdt! Bliver lige nødt til at smide dette link oveni fra Mutemath:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
UlfN Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Spiller fedt, men hvad sker der for det der gaffa der? Ja manden søger nok efter en elektronisk inspireret trommelyd. Han burde måske overveje et Roland td30 setup. Han vil sikkert elske alle de lyde som jeg personligt synes der var alt for mange af. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts