Olje Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 Hvor er det her dog ingenting, og dog så er det alligevel ALTING. Keep it simple ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper Stougaard Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 Smukt! Er det mon Mr. Plant der står og gør i baggrunden, eller har de sat Page til at synge? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Sørensen Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 Det er skam Bonzo selv der sidder og spreder mojo med stemmebåndet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted March 27, 2013 Share Posted March 27, 2013 Af samme grund har den ligget i min signatur i 2 år Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted March 27, 2013 Share Posted March 27, 2013 Det er John selv der hummer.. Gjorde han altid.. I hvert fald de takes jeg har hørt Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Eriksen Posted March 28, 2013 Share Posted March 28, 2013 Ja, John burde være en del af fast pensum for enhver, der skal spille rocktrommer. Derudover lyder det altså her som om, han er involveret i noget af det, der kostede Michael Hutchence livet . Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted March 28, 2013 Share Posted March 28, 2013 Hehe.. Såvidt jeg ved er det stærkeste han tog, en joint og en snaps. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted March 28, 2013 Share Posted March 28, 2013 Også ret fantastisk! Og Jeff nævner dette groove som inspiration til Rosanna sammen med et Bo Diddley-nummer... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts