Gunnar Kristiansen Posted April 6, 2013 Posted April 6, 2013 Så er det på tirsdag jeg futter til Messen i Frankfurt. Skulle der være brugere på sitet her der har særlige ønsker i retning af at få tjekket noget gear ud eller måske fremstillet en lille video-demo af en producent, så sig frem. Jeg vil ikke love noget, men skal se hvad jeg kan nå
René Eriksen Posted April 6, 2013 Posted April 6, 2013 De nye "Vinnie"-Paiste skiver f.eks. Og Ludwigs nye Breakbeat-sæt.
René Eriksen Posted April 6, 2013 Posted April 6, 2013 Og så, som jeg plejer at sige: Canopus! Stadig de fedeste trommer jeg har spillet på. Masser af fotos på deres stand, tak .
UlfN Posted April 7, 2013 Posted April 7, 2013 Ja Paistes nye 602 Essantials kunne være interessant at få checket ud. 22" ride og 20" crash især.
Gunnar Kristiansen Posted April 7, 2013 Author Posted April 7, 2013 Og så, som jeg plejer at sige: Canopus! Stadig de fedeste trommer jeg har spillet på. Masser af fotos på deres stand, tak . Skal nok - de har bare den kedeligste stand uden lys, så det er meget svært at lave noget spændende der.
Kasper Stougaard Posted April 7, 2013 Posted April 7, 2013 Altså jeg er jo en sucker for C&C - så dem må du da gerne kigge forbi og se om de har nogle at de nye større Player Date-kits med eller noget andet spændende!
Tallica Posted April 7, 2013 Posted April 7, 2013 Alt forskelligt af klokker, bells, chimes, what ever Egentlig bare diverse - gerne spøjse - effektbækkener
Gunnar Kristiansen Posted April 7, 2013 Author Posted April 7, 2013 Altså jeg er jo en sucker for C&C - så dem må du da gerne kigge forbi og se om de har nogle at de nye større Player Date-kits med eller noget andet spændende! Det kan du være sikker på, hvis de er der igen i år
Dennis Hentrich Posted April 7, 2013 Posted April 7, 2013 Gerne en masse billeder fra Ludwig standen. Særligt deres nye tam-beslags/spændehus/ben-beslag/dimsedut. Og måske en test af deres nye 15" Supralite.
Bertram Posted April 7, 2013 Posted April 7, 2013 Synes Amedia bækkenerne er fede, især pga. det kæmpestore udvalg. Ellers så er C&C jo altså også fedt som nævnt! Mvh
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted April 7, 2013 Posted April 7, 2013 Hvad med at tage en stak billeder af de lækreste madammer! Og så må du da godt lige nappe et par Yamaha stortrommeben med hjem... Du finder helt sikkert på en afledningsmsnøvre!
Recommended Posts