Mitt Craviotto


sveinosound

Recommended Posts

Nice. Skulle egentlig i gang med div svinere over hvor fu... heldig du osv men det er vidst bare ren misundelse og går heller ikke ud fra at din anskaffelse af dette prægtige sæt har noget med held at gøre.

Tillykke i hvert fald

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

Mange takk, alle sammen :) Jeg solgte 2 Gretsch sæt fra 50-tallet for at kjøpe det her, kostet flæsk!

 

Jeg tok turen over til Steve Maxwells i NY (Gud, for en flott butikk) og hentet trommene med hjem i kofferter, for at slippe unna momsen (skatt)

 

De er Solid Shell i Mahogni og Lønn, med hybrid bearing edges. Avrundet på topp og 45 grader i bunn på alle trommer! Det aller første av sitt slag hvor dette er gjort på et helt sæt!

 

Flere billeder? ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Mange takk, alle sammen :) Jeg solgte 2 Gretsch sæt fra 50-tallet for at kjøpe det her, kostet flæsk!

 

Jeg tok turen over til Steve Maxwells i NY (Gud, for en flott butikk) og hentet trommene med hjem i kofferter, for at slippe unna momsen (skatt)

 

De er Solid Shell i Mahogni og Lønn, med hybrid bearing edges. Avrundet på topp og 45 grader i bunn på alle trommer! Det aller første av sitt slag hvor dette er gjort på et helt sæt!

 

Flere billeder? ;)

 

cool..

 

 

har det samme på flere af mine selvbyg... det er en fin kombi for at opnå tonen fra vintage men sutain og stemmemuligheder fra de mere moderne sæt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Retail pris er afsindig dyrt - maxwelldrums.com har ok priser.

 

Sættet kostet 7565 $$$$$$

 

egentlig ikke dyrt i mine øjne.. jo det er mange penge!.. men træ i den kvalitet og de timer der går til at lave det taget i betragtning.. man betaler meget for udsmykningen... og hardware er også af god kvalitet og koster en del..

 

og dete r jo et "kit for life".. som også holder sin værdi bedre end metervarer fra de større firmaer... vil jeg tro..

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst jon petersen

Nu er det jo £ og ikke $ - men du har selvfølgelig ret i, at det er relativt billigt.

 

Dermed har du desværre også sagt, at det - som metervarerne fra de større firmaer - heller ikke holder nyprisen helt godt.....

 

Men lækkert, det er det.

 

 

Jon

Link til kommentar
Del på andre sites

egentlig ikke dyrt i mine øjne.. jo det er mange penge!.. men træ i den kvalitet og de timer der går til at lave det taget i betragtning.. man betaler meget for udsmykningen... og hardware er også af god kvalitet og koster en del..

 

og dete r jo et "kit for life".. som også holder sin værdi bedre end metervarer fra de større firmaer... vil jeg tro..

 

Det er et kit for life... Mitt kit var det aller første med hybrid bearing edges og vil holde seg godt i pris, tror jeg. Til nu er det kun produseret 3 sæt av den her typen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu