Christian Kofod Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 Hey! Er der nogle af jer, som kender et sted hvor man kan købe en birk kedel til en lilletromme, som jeg har i tankerne at lave? Har tjekket Stdrums, men de har vist kun kedler i ahorn. Kunne der eventuelt også være en af jer, som har en liggende? De skal ikke være alt for dyre, helst en 5-700 kr. Vh Christian Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 http://www.stdrums.de/shop/index.php?cat=c632_TW-Birke-Kessel-TW-Birke-Kessel.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Tormentor Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 De er sågar på tilbud: http://www.stdrums.de/shop/index.php?cat=c604_CVL-Snare-Kessel-Angebot-CVL-Snare-Kessel-Angebot.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Kofod Posted April 15, 2013 Author Share Posted April 15, 2013 Ha! mine søgeevner stinker.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Kofod Posted April 15, 2013 Author Share Posted April 15, 2013 Er der ikke mulighed for at få en 14"x5,5", ligesom i ahorn? Ellers skal jeg til at skære en 6" ned og så skal jeg også lave nye kanter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jon petersen Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 Hvis der er noget specielt, du gerne vil have lavet, så kan jeg gøre det - så længe det er 14".... Mange lag, få lag, forstærkningskanter, resonator-kedel, mahogni-finish....så længe det er birk. Jon Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted April 15, 2013 Share Posted April 15, 2013 Jon er god til det der.. Og så får du lige hvad du vil! Og hvis det ikk er 14" så sig til.. Aaaaalt kan fixes .. Næsten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Kofod Posted April 15, 2013 Author Share Posted April 15, 2013 Jeg takker for hjælpen og tilbudet, og vender tilbage når/hvis det bliver nødvendigt med assistance Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted April 16, 2013 Share Posted April 16, 2013 ved tilbage via pm, for da email systemet ikke fungerer, så ser jeg kun pm's da det er det eneste der er nemt at finde pt. :-( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Kofod Posted April 16, 2013 Author Share Posted April 16, 2013 Modtaget Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts