Benton Posted April 30, 2013 Share Posted April 30, 2013 (edited) Så blev det min tur til at få skiftet sæt. Det blev dette super lækre 1967 Ludwig Super Classic med 20x14, 13x9, 16x16. Maaaaaaaaaand det lyder godt er kan slet ikke få øjnene fra det. Det er i SUPER stand og syntes virkelig jeg har gjort en god handel. Af cymbaler har jeg hængende: 17" Vintage pre-serial Zildjian A crash ( fik jeg samtidig med sættet og det lyder mums ) 18" Sabian HHX Evolution crash 22" Dream Contact Crash/ ride men bliver i næste uge skiftet ud med et 20" Vintage pre-serial Paiste 602 medium ride og jeg glææææææder mig 14" Sabian HHX Groove hats . Prøv lige at spørge om jeg er en glad mand i dag Aaaargh, billeder er for store så de kommer først på i morgen. Edited April 30, 2013 by Benton Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted May 1, 2013 Share Posted May 1, 2013 Tillykke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benton Posted May 1, 2013 Author Share Posted May 1, 2013 Så var der lidt billeder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benton Posted May 1, 2013 Author Share Posted May 1, 2013 Og et par mere Link to comment Share on other sites More sharing options...
seitan Posted May 1, 2013 Share Posted May 1, 2013 Dejligt, klassisk sæt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikas Posted May 1, 2013 Share Posted May 1, 2013 Smukt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonaslind Posted May 1, 2013 Share Posted May 1, 2013 Damn det ser godt ud! Til lykke med dem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rettmer Posted May 1, 2013 Share Posted May 1, 2013 Super flot, tillykke med dem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benton Posted May 1, 2013 Author Share Posted May 1, 2013 Tak tak allesammen. Jomfruturen bliver taget i aften med bandet og jeg glæder mig som et lille barn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jon petersen Posted May 1, 2013 Share Posted May 1, 2013 Tillykke! Super fedt sæt, smukt også. Er det Simon du har købt det af? Jon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Andreasen Posted May 1, 2013 Share Posted May 1, 2013 Århhh, det sæt har jeg savlet mange gange over på dba! Tillykke med købet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benton Posted May 1, 2013 Author Share Posted May 1, 2013 Tillykke! Super fedt sæt, smukt også. Er det Simon du har købt det af? Jon Tak tak, nej det var en super flink englænder fra Sjælland jeg købte det af. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benton Posted May 1, 2013 Author Share Posted May 1, 2013 Århhh, det sæt har jeg savlet mange gange over på dba! Tillykke med købet Tak. Savlede også rigtigt længe da det var på DBA.........og nu savler jeg først RIGTIGT meget Link to comment Share on other sites More sharing options...
mlsted98@hotmail.com Posted May 1, 2013 Share Posted May 1, 2013 Årh.. alt for lækkert! Hvis du nogensinde bliver sindssyg og vil sælge det er jeg en potentiel køber! Søren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wipe Posted May 1, 2013 Share Posted May 1, 2013 kæmpe like Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Drew Posted May 1, 2013 Share Posted May 1, 2013 lækkert ...og hvis du sku bestemme dig for at skille dig af med hhx hihaten må du sige til;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benton Posted May 2, 2013 Author Share Posted May 2, 2013 Årh.. alt for lækkert! Hvis du nogensinde bliver sindssyg og vil sælge det er jeg en potentiel køber! Søren. He he. Jeg skal nok tænke på dig Søren, men tror desværre ikke det kommer til at ske;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benton Posted May 2, 2013 Author Share Posted May 2, 2013 lækkert ...og hvis du sku bestemme dig for at skille dig af med hhx hihaten må du sige til;) Har tit overvejet om jeg skulle prøve en anden, men jeg nænner bare ikke at skille mig af med min groove hat. Det er den sgu for fed til Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts