Pool Party Med Masser Af Trommer.

conguero
 Share

Recommended Posts

Det her gi'r i den grad Rihanna baghjul:

Fordi der både er koklokke, congas og masser af håndperc, kan trommeslageren tillade sig at lave nogen viiiilde fills! Nøglen til at forstå rytmerne er claves rytmen.

Baggrunds info:

Første gang jeg var på Cuba, fik jeg lov til at sidde ind i orkesteret på den berømte natklub Tropicana. Trommeslageren dengang var Geraldo "Piloto" Barretto, som endnu gik på konservatoriet. Siden blev han en af Cubas største sangskrivere og producere -. Det er ham med overbiddet, der sidder og ryger cigar ;-)

Vaya Cubaaaaaa!!

Peter S.

PS. De af jer der ikke har fået lyst til at gi' den nærmeste kvinde en krammer, har ikke fattet en brik ;)

Fed musik, men wow hvor er det et primentivt billedsprog og knep knep knep budskab.. Men rart at se at amerikanske rappere kan få baghjul på den front;) lækre tøser for sure!!!!

Har aldrig spillet sådan noget eller interesset mig for det, men det der er sku fedt nok og kan godt høre det du siger med pladsen som slager.. Det må være sjovt at jamme på.

Ja kamera føringen er til at blive søsyg af.

Men jeg tror du misforstår budskabet, hvis du oplever knep, knep.

Jeg hæfter mig ved, at mange af fyrene også danser vildt fedt, og ser budskabet flirt, flirt, flirt - hvilket jo er en god og kærlig aktivitet ;-).

Titlen på nummeret er Abusadorcita - hvilket direkte oversat betyder 'lille misbruger', men mere skal forstås som 'lille provokatør'. Desværre er der lidt for meget slang i teksten, til at jeg helt kan følge med i resten.

Men tro mig - bortset fra poolen - så det er sådan Cubanerne fester. Alle danser med alle, og hvis man på gaden pifter efter en kvinde, vender hun sig og siger tak for komplimenten.

A gozar!

Peter S.