4300dk Posted May 14, 2013 Posted May 14, 2013 Hvor er det hyggeligt, at der nu er kommet gang i denne tråd "Marchtrommer". Det er uden tvivl en spændende del af den samlede trommeverdenen! Jeg har ofte undret mig over, at der ikke var mere liv i tråden. Ikke mindst når man tænker på hvor mange "trommegrupper" der er i landet: Militære tamburkorps - By garders tamburkorps - spejder tamburkorps - særlige trommekorps - pibe & drums og hvad de nu alle kalder sig. Måske er det fordi, at "Marchtrommer & Spil" er godt gemt i TS Menuen? Forum - Spile & Udvikling, og sidst rækken ligger "Marchtrommerne". vh 4300dk Erik
4300dk Posted May 14, 2013 Author Posted May 14, 2013 (edited) Jeg glemte en væsentlig marchtromme enhed nemlig Tivoli Gardens tambourkorps, der gennem mange år har været "stor leverandør" af dygtige trommeslagere. Edited May 14, 2013 by 4300dk
-Mikkel- Posted April 1, 2014 Posted April 1, 2014 Jeg tror helt bestemt, at det er fordi, at den ligger så godt gemt væk Jeg er lige startet i Peder Most Garden - meget spændende
Recommended Posts