♪ Magnus ♪ Posted May 17, 2013 Share Posted May 17, 2013 (edited) Hej trommeslagere. De sidste par dage har jeg ledt efter en lilletromme, men jeg har næsten givet op at bruge trommeslagerens marked salg til det. Der er et hav af gamle annoncer bl.a. hvor sælger skriver "Solgt, slettes snart" eller hvor der blot er et enkelt indlæg med et død dba link. Derfor vil jeg anbefale hver enkelt af jer, til at rydde op i jeres salgsannoncer. Det er enormt rodet hvis man bruger søge funktionen. Man skulle tro at den kun er "engangs"-brugerne som ikke får slettet deres emner, når varen er solgt. Men der er også mange faste brugere der har gamle emner liggende. Derfor denne korte guide: A: Gå ind på din egen profil. B: Klik på "Vis mine indlæg" C: Klik på "Emner alene". Nu har du nu alle de emner du har oprettet. (Inden for det sidste år.) D: Gå ind på det du ikke længere har til salg og slet emnet! Jeg håber, du vil tage dig til, at slette dine ikke aktuelle emner. Edited May 17, 2013 by ♪ Magnus ♪ 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Drew Posted May 17, 2013 Share Posted May 17, 2013 Dejligt initiativ, er også stødt på mange færdige tråde... Link to comment Share on other sites More sharing options...
KalEl Posted May 17, 2013 Share Posted May 17, 2013 Helt sikkert. Forårsrengøring! +1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nimbas Posted May 17, 2013 Share Posted May 17, 2013 (edited) Godt Magnus! Nimbas Edited May 17, 2013 by Nimbas Link to comment Share on other sites More sharing options...
bcdrum Posted May 17, 2013 Share Posted May 17, 2013 Super ide. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mark Posted May 17, 2013 Share Posted May 17, 2013 Jeg går igang nu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Eriksen Posted May 17, 2013 Share Posted May 17, 2013 Dyyygtiiiig . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drummer1998 Posted May 17, 2013 Share Posted May 17, 2013 Det er hermed gjort! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Lynggaard Posted May 17, 2013 Share Posted May 17, 2013 Taget til eftertanke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus Espersen Posted May 17, 2013 Share Posted May 17, 2013 Du er da en fornuftig mand. Tak for det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trondster Posted May 18, 2013 Share Posted May 18, 2013 Pas også på, at I ikke sletter tråder, der ikke er i køb/salgsforumet. Det er kun annoncer, der skal slettes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toke92 Posted May 18, 2013 Share Posted May 18, 2013 jeg har lidt problemer med at finde ud af hvordan man sletter dem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Andersen Posted May 18, 2013 Share Posted May 18, 2013 Done! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Andersen Posted May 18, 2013 Share Posted May 18, 2013 jeg har lidt problemer med at finde ud af hvordan man sletter dem Øverst i dine oprettede tråde er der en knap der hedder emnemoderation. Klik på den og vælg slet emne 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Eriksen Posted May 18, 2013 Share Posted May 18, 2013 jeg har lidt problemer med at finde ud af hvordan man sletter dem Det hele er meget udførligt beskrevet i 1. indlæg - med screen shots og alt... . 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
♪ Magnus ♪ Posted May 20, 2013 Author Share Posted May 20, 2013 Taget til eftertanke ...men du har jo ikke slettet dine gamle emner.... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
♪ Magnus ♪ Posted June 5, 2013 Author Share Posted June 5, 2013 (edited) Der er stadig MANGE der roder rundt i salg. Tag nu lige og stram op! Det er til glæde for alle, inklusiv dig selv! Edited June 5, 2013 by ♪ Magnus ♪ Link to comment Share on other sites More sharing options...
KalEl Posted June 6, 2013 Share Posted June 6, 2013 Stadig enig!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted June 6, 2013 Share Posted June 6, 2013 Pas også på, at I ikke sletter tråder, der ikke er i køb/salgsforumet. Det er kun annoncer, der skal slettes. Det er muligt at bruge "Filtrer efter forum" i kolonnen til venstre, når man får vist oversigten over emner. På den måde kan man nøjes med at få vist emnerne fra markedspladsen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonaslind Posted June 10, 2013 Share Posted June 10, 2013 Så er der støvsuget i krogene... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts