Zildjian K Istanbul 22"

smehlsen

Recommended Posts

Hej

Jeg har dette Zildjian K Istanbul 22". Får det ikke brugt og går og overvejer om det skal videre. Det vejer ca. 2100 gram.

Det er flækket en smule i klokken men fejler ellers ikke noget.

Er der nogen der har et bud på hvad sådan en størrelse kan sælges for?

Vh. Søren

foto kopi.jpeg

Puhhh

Fed skive men også meget træls flænge

Uden flængen var det nok de 3500-4000

Med flænge som skal reppes så er det måske 1500-1800.. Hvis man kan reppe det.. Måske en skive messing kan loddes på og bruges som "hole"

Ærgeligt med flængen! Men for 1 år siden solgte jeg mit 22" K Istanbu new stamp, 2300g, til en tysker for 9,5k Herhjemme ville jeg højst kunne få 4,5k for det. Så prøv at sælge det på et forum som eks cymbalholic.com som jeg gjorde. Eller eBay.

Mvh Jonas

Guest jon petersen

Ikke SÅ mange penge med revner i den størrelse.

Bækkenet er, realistisk set, dødt - og har kun nogen værdi overhovedet fordi det er et K Istanbul.

Havde det været stort set alt andet havde det været affald.

Jon

En rærlig defekt må man sige og den kan ikke repareres så det ligner noget, hvis du kan få mere end 2 - 300 kr. i DK skal du være glad, det er i det mindste ikke meget mere værd. Men kan du sælge det på udenlandske markeder til en højere pris er det bare om at komme igang, for der er den sidste tosse sikkert ikke død endnu.

Held og lykke med salget.

Hilsen Finn.

Mit K havde en lille revne ved hullet. God pris ja, men ikke højere end hvad de går for på eBay.

Mit var new stamp som ikke er nær så eftertragtet som f.eks old stamp er. Hvis jeg husker rigtigt er dit et old eller intermediate stamp?

Jeg vil da mene du minimum kan få 4.000 på eBay eller forum, det er jo i det mindste ikke en revne midt på bækkenet. Og 2100g er i den grad en eftertragtet vægt!

Mvh Jonas :-)