Jonas Andreasen Posted May 20, 2013 Share Posted May 20, 2013 (edited) Kære TS'ere! Det er et longshot, i know og måske ikke så trommerelateret, dog musikrelateret. Jeg har nemlig udset mig et stereoanlæg (har pt intet, men 300 cd'er stående!!) bestående af 2 højtalere + lille sub og amp+cd afspiller, som står i KBH S. Da jeg er bosat i Århus og sjældent kommer til KBH (+ umuligt at hente i tog selv) ville jeg høre, om der var en venlig sjæl der kunne hjælpe med lidt transport? Måske i forbindelse med TS dage hvor der kommer nogen fra Århus? Jeg giver selvfølgelig transport penge til begge hjælpere eller hvis man vil, en Audition 14x5,5 blue sparkle lilletromme (gammel japansk mærke) Mvh Jonas Edited May 20, 2013 by Mr.Jones Link to comment Share on other sites More sharing options...
MADL Posted May 20, 2013 Share Posted May 20, 2013 (edited) Hej Jonas Jeg kører fra Kbh til Århus på fredag (med færgen). Hvis vedkommende bringer anlægget til mig (Østerbro) og du eller en bekendt kan hente på havnen (kl 20.25), så tager jeg det gerne med, mod et bidrag til transporten/besværet Nr i signatur.... Vh Morten Edited May 20, 2013 by MADL 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Andreasen Posted May 20, 2013 Author Share Posted May 20, 2013 FEDT! Har sendt en sms Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts