Advarsel, "gator" Cases


Beechcraft

Recommended Posts

Så er der sgu ved at være hul igennem!

 

Tror det først når jeg ser det, men forsikringen siger de er ved at sende en check.. Og Gator har lige skrevet de sender 3 nye kasser!!

 

Wow.. Hvis det lykkes så er jeg sgu tilfreds..

 

Will keep you posted!

Link til kommentar
Del på andre sites

Vær opmærksom på at udenlandske checks kan være ret dyre at indløse. Måske de kan overføre til dig?

 

ligeså kan det faktisk koste lidt kroner og øre at få overført penge til din konto fra udlandet, ved ikke om det var et tilfælde at det passede med beløbet, men min bank tog for nylig 10% af det overførte i "gebyr".

Link til kommentar
Del på andre sites

ligeså kan det faktisk koste lidt kroner og øre at få overført penge til din konto fra udlandet, ved ikke om det var et tilfælde at det passede med beløbet, men min bank tog for nylig 10% af det overførte i "gebyr".

 

what??... hvis de vover det i min bank, så bliver det en sag for forbrugerklagenævnet.. I guarantee that! do not mess with me .. har flere bankansatte erfaret gennem årene :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

what??... hvis de vover det i min bank, så bliver det en sag for forbrugerklagenævnet.. I guarantee that! do not mess with me .. har flere bankansatte erfaret gennem årene :-)

Det var meningen, at jeg skulle overføre nogle penge til Thomann via bankoverførsel. Det var lige indtil jeg fandt ud af, at min bank skulle have 200kr. for det, selvom det blev gjort via netbank. Og skulle jeg have telefonisk hjælp til at finde rundt i deres gebyr helvede, ville det koste mig yderligere 50kr. O

g det ville vist koste det samme, hvis det var den anden vej, altså at jeg skulle modtage penge fra udlandet.

 

Jeg endte med at bestille en gang til, denne gang med kreditkort som betaling.

Redigeret af Dennis Hentrich
Link til kommentar
Del på andre sites

Det var meningen, at jeg skulle overføre nogle penge til Thomann via bankoverførsel. Det var lige indtil jeg fandt ud af, at min bank skulle have 200kr. for det, selvom det blev gjort via netbank. Og skulle jeg have telefonisk hjælp til at finde rundt i deres gebyr helvede, ville det koste mig yderligere 50kr. O

g det ville vist koste det samme, hvis det var den anden vej, altså at jeg skulle modtage penge fra udlandet.

 

Jeg endte med at bestille en gang til, denne gang med kreditkort som betaling.

 

Måske en anelse OT: Men Sydbank er ret god når det kommer til internationale (ihvertfald inden for euro-området) bankoverførsler, som du selv klarer på netbank.

 

Mvh

Erik

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

Så er jeg blevet "sendt" videre til Gator's forsikringsselskab. Det er åbenbart her det bliver rigtig "sjovt"

 

Fandt priser på komplet hardware til sådan tre SC kedler. Lige i overkanten af 12000,- kroner.

 

jeg vil orientere om frem eller tilbageskridt løbende i denne tråd.

 

// Jan

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 uger senere...
  • 3 uger senere...

Jeg har lige prøvet Henriks "tricks" med et indlæg på facebookgruppen. Fik mail fra Gator efter en halv time.

 

// Jan

 

hehe... told you :-).. det skal nok lykkes.. bare tålmodighed. Søren fra Drumstick er i gang med en stor sag, for han havde flere hele sæt i de kasser!

Link til kommentar
Del på andre sites

HURRA!!

 

Idag har jeg så modtaget 2 nye kasser fra gator (fik 2 Gator Elite Air), og i sidste uge clearede en check på 680$ til rep af trommerne.

 

Vil lige sige, at de 4 md det har taget hovedsageligt har været pga. deres forsikringsselskab (hvilket Alex fra Gator var hurtig til nævne at de desværre ikke kunne gøre meget ved, de var bare langsomme, hvilket han undskyldte meget, og bad mig skrive til ham hvis jeg følte de gik i stå, hvilket jeg gjorde flere gange, og hver gang rykkede han dem med timers varsel!).

 

Så respekt til Gator og især Alex.

 

SÅ: det KAN lade sig gøre..

post på facebook gruppen https://www.facebook.com/pages/Drum-RustCorrosion-stored-in-Gator-Cases/161264773936875

og afvent reaktion.. den kommer normalt prompte.. Alex kæmpede for at få det link ind på Gators side, for han synes ikke det er sjovt at arbejde for et selskab der ikke er populært. Seføli ikke.

 

held og lykke med andres sager!.. regn med 4-5 md. behandlingstid og mange emails hvor man må rykke Sentry (forsikringsselskabet).

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Igen: det er heldigvis kun en enkelt produktions del-årgang der er berørt.

 

Du kan se om den er gal med en kasse hvis der er rust på de nitter som foret er fastgjort med.. se på indersiden hvor de berører stoffet.. er der rust der så FLÅ dine trommer ud og ta billeder af kasser mm. og start en sag.

 

er der ingen rust, så er der ingen problemer. Så smid ikke fine kasser ud :-)

jeg har stadig er par kasser i den model og de er helt ok.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 måneder senere...
  • 4 uger senere...

Nåh, jeg vil lige give en update på min situation:

 

Jeg har sådan en kasse, som desværre også rustede i nitterne. Heldigvis har jeg ikke haft trommer opbevaret i den, og kun brugt den til transport frem og tilbage. Så ingen trommer lå i kassen i mere end et par dage af gangen, og derfor er ingen trommer lige umiddelbart beskadiget.

 

Desværre havde jeg ingen kvittering på kassen, men forsøgte alligevel at skrive en mail direkte til Alex fra Gator. Han skrev tilbage og bad om billeder af kassen. Han videresendte mailen til den danske/nordiske importør, og vupti! Nu kommer der en ny kasse til mig, så snart den er på lager.

 

Jeg skrev første gang til Gator den 2. januar, og den eneste grund til at det egentlig har taget en måned, var at jeg lå syg i et par uger, uden mulighed for en tur i øveren efter kassen. Så jeg er mere end godt tilfreds med den behandlingstid.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu