jepperask Posted June 1, 2013 Share Posted June 1, 2013 Hejsa! Jeg så for nogle år tilbage en video på youtube, med en trommeslager der lavede en solo. Det har nok været til en form for festival, alá Modern Drummer.. I videoen startede han med en snare, hvor efter der blev båret flere trommer ind mens han spillede, og til sidst sad han med et helt kit.. Peter Erskine siger mig noget, men ved ikke.. Nogle af jer der evt. kan huske videoen eller hvem slageren var? Tak /Jeppe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Andreasen Posted June 2, 2013 Share Posted June 2, 2013 Det må være Jason Mcgerr. Jeg kan desværre ikke finde klippet helt fra starten nogen steder. Men her er hvor hele sættet lige er samlet: http://www.youtube.com/watch?v=xz3mOYZ0zh4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jepperask Posted June 2, 2013 Author Share Posted June 2, 2013 Orh ja! Mange tak! - og det ser ud som om starten er blevet fjernet, den er ihvertfald ikke at finde på youtube.. Jeg søger lidt videre på det, TAK! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts