ejnar1000 Posted June 5, 2013 Posted June 5, 2013 Jeg har ved de sidste par clutchs jeg har haft oplevet samme problem: At skruen under det øverste hh-bækken løsner sig når jeg spiller. Det har begge været gode modeller (DW og Pearl) og jeg har naturligvis prøvet at justere så meget som muligt ved skruernes højde på gevindet osv... Nogen som kan genkende problemet?
KalEl Posted June 5, 2013 Posted June 5, 2013 Nej har aldrig haft det problem i større udstrækning, men leder du efter en løsning, så findes der møtrikker (eller er det en skrue, for så har jeg ik forstået) med en lille skrue som kan spændes mod "hoved genvinde" og derved fixere møtrikken.... Håber det gir mening.
henrikrathje Posted June 5, 2013 Posted June 5, 2013 Brug en clutch med nylon møtrik eller med en stramme skrue i møtrikken
KalEl Posted June 5, 2013 Posted June 5, 2013 eller med en stramme skrue i møtrikken Så simpelt ku' det skrives
ClausT Posted June 5, 2013 Posted June 5, 2013 DW og Gibraltar laver en clutch med en lille skrue der strammer den store "møtrik" man skruer på clutch'en, således at den sidder helt fast! - Giver det mening? Jeg har haft begge modeller og jeg har aldrig haft problemer med dem. - Jeg havde samme problem som dig engang. Mvh. Claus
Tallica Posted June 5, 2013 Posted June 5, 2013 Og ellers findes disse to. Har dog aldrig prøvet dem selv
ClausT Posted June 5, 2013 Posted June 5, 2013 http://www.musiciansfriend.com/drums-percussion/dw-standard-hi-hat-clutch det er den her Du kan se skruen i bunden
Tallica Posted June 5, 2013 Posted June 5, 2013 http://www.musicians...d-hi-hat-clutch det er den her Du kan se skruen i bunden Tror også det er dem som Anders og Henrik snakker om
ejnar1000 Posted June 6, 2013 Author Posted June 6, 2013 Det giver perfekt mening... og kan godt genkende denne type, men havde egentligt ikke haft den i mine overvejelser. Nu virker det ret åbenlyst Tak!
Recommended Posts