jensen Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 Så fik jeg en ny lilletromme. Jeg pudset den i dag, og ligger kun et billed ind af af lidt af reslutaltet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jon petersen Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 Godt arbejde! Jon Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 beverly Link to comment Share on other sites More sharing options...
jensen Posted July 4, 2013 Author Share Posted July 4, 2013 Øv da også ! Rathje har ret. Afslører selv modellen, det er en cosmic 21". Ligger billeder ind, når jeg har fået sat nogen nye skind på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Frimodt-Møller Posted July 5, 2013 Share Posted July 5, 2013 Dejlig tromme. Glæder mig til at du lægger flere billeder ind. Link to comment Share on other sites More sharing options...
snippergyppen Posted July 5, 2013 Share Posted July 5, 2013 21"? Det var da en ordenlig krabat Gryden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jensen Posted July 5, 2013 Author Share Posted July 5, 2013 Haha, ja det en ordentlig krabat Nu må den nye seiding og skind godt komme hjem så den kan blive samlet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Olesen Posted July 5, 2013 Share Posted July 5, 2013 Hvad er strl. på den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jensen Posted July 6, 2013 Author Share Posted July 6, 2013 14x5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts