Kasper-Hertz Posted July 19, 2013 Share Posted July 19, 2013 Hey derude. Jeg sad igår og kedede mig og besluttede mig for at lave en lille film for at promovere min musik i forbindelse med en jordomrejse som starter om fire uger. Jeg har tidligere rejst og spillet på diverse barer, hostels, open mics osv. og skal helt sikkert dette igen. Det er en sjov måde at tjene et måltid mad og et par øl på. Dette er, hvad det blev til - et lille torsdags-cover! Sig, hvad I synes, og like mig endeligt på YouTube, hvis I lyster God weekend! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stixx Posted July 19, 2013 Share Posted July 19, 2013 Det er sq for fedt. Lækkert her fra morgenstunden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristian Klitgaard Posted July 19, 2013 Share Posted July 19, 2013 :tu: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Nicolaisen Posted July 19, 2013 Share Posted July 19, 2013 FEDT! God tur! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus Espersen Posted July 19, 2013 Share Posted July 19, 2013 Herlig start på dagen! Tak for det! Link to comment Share on other sites More sharing options...
HWWAL Posted July 19, 2013 Share Posted July 19, 2013 Det er alt for awesome det der! Kan godt lide andenstemmen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted July 19, 2013 Author Share Posted July 19, 2013 Hvor er I fede! Tak for støtten. Jeg kan hermed meddele, at jeg har fået spillejobs tilbudt i Singapore - muligvis en hel uge. Skriv gerne en PM, hvis I kender folk abroad som kunne have interesse i at hyre mig. Jeg tager ikke nødvendigvis mere end et måltid mad og et par øller - det kommer an på omstændighederne Link to comment Share on other sites More sharing options...
HWWAL Posted July 19, 2013 Share Posted July 19, 2013 Hvor er I fede! Tak for støtten. Jeg kan hermed meddele, at jeg har fået spillejobs tilbudt i Singapore - muligvis en hel uge. Skriv gerne en PM, hvis I kender folk abroad som kunne have interesse i at hyre mig. Jeg tager ikke nødvendigvis mere end et måltid mad og et par øller - det kommer an på omstændighederne Nice! - Og ville nok gå efter øl som betaling, da mad derovre er latterligt billigt Medmindre det er fancy restauranter self! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted July 20, 2013 Author Share Posted July 20, 2013 Øl er klart det dyreste dernede. Jeg har rejst i Asien et halvt år i forvejen, så kender lidt til det Link to comment Share on other sites More sharing options...
gulddrengen Posted July 20, 2013 Share Posted July 20, 2013 Super lækkert... Du er lounge på den gode måde.. Kunne jeg sagtens drikke lange øer med paraply til en aften i solen!! Go tur!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Eriksen Posted July 20, 2013 Share Posted July 20, 2013 Fed måde at rejse på. Har du overvejet en cajon i stedet for lilletrommen? Jeg mangler lidt low end. Kender du i øvrigt ham her. En funky mester på feltet: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted July 20, 2013 Author Share Posted July 20, 2013 Hej René. Jeg har overvejet cajon. Nu skal videoen udelukkende bruges som reklame til spillesteder osv. Jeg kommer slet ikke til at rejse med en tromme, hvilket gør, at jeg bare vil spille på, hvad der er rundt omkring. Jeg tager kun min guitar med. Min computer kan ikke åbne linket lige nu. Tjekker det senere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Isbrandt Posted July 21, 2013 Share Posted July 21, 2013 Bravo bravo, det er virkelig godt ! - men gerne mere bund på den ene eller anden måde ! evt. en lille basgang på en droppet streng. - så klapper englene Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Klejnstrup Posted July 21, 2013 Share Posted July 21, 2013 Det er fanme i orden, det der! Respæk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 Du har et talent langt ud over det normale Du blir kæmpe.. RESPEKT. Du er alt for god til barer.. Du ska lave albums og sælge millioner. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted July 22, 2013 Author Share Posted July 22, 2013 Hold op, hvor blev jeg overordentligt glad for din kommentar, henrikrathje - tak!!! Tjek eventuelt mit eget nummer som jeg lige har lagt ud med dertilhørende video igår Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonaslind Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 Hvor er det bare fedt!!!! Rigtig god tur og pøj pøj med alle gigs'ne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted July 22, 2013 Author Share Posted July 22, 2013 Tusind tak, jonaslind Link to comment Share on other sites More sharing options...
moller96 Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 Super cool! Det er vildt fedt det du har gang i der! Håber på at høre MEGET mere fra dig! :tu: Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 Hold op, hvor blev jeg overordentligt glad for din kommentar, henrikrathje - tak!!! Tjek eventuelt mit eget nummer som jeg lige har lagt ud med dertilhørende video igår velbekomme.. du har noget virkeligt fedt, og du SVINGER mand!.. det er så fedt at høre. har hørt det andet nummer, og det er lige så fedt, din groove fornemmelse er sublim.. alt det bedste fremover! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gulddrengen Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 Har lige hørt det andet nummer også... Super fedt og er helt enig m Henrik - du skal bare komme afsted!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jepperask Posted July 23, 2013 Share Posted July 23, 2013 (edited) Fedt! - hvordan har du gjort det? Med en Loop Station alá Boss RC-300? Vil gerne prøve det, men har ikke fundet ud af hvordan i Cubase/Pro Tools :-( EDIT: har lige sat din nye sang på - hvilket program? Edited July 23, 2013 by jepperask Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted July 24, 2013 Author Share Posted July 24, 2013 Hej Jeppe. Tak for rosen! Boss RC-300 er ret avanceret, så er egentlig ikke super god til den. Jeg satte den bare til at loope et vis antal bars og trykkede på en pedal, hver gang jeg skiftede instrument. Man indspiller også maskinen til at loope efter metronom, så man sådan set godt kan trykke LIDT for tidligt på pedalen i forhold til loopets stop, og så kan man nå at skifte instrument. Med hensyn til min nye sang der bruger jeg faktisk en rigtig gammel version af Cubase (SE3) som egentlig fungerer udmærket, men som ikke kan det helt store. Til gengæld har jeg downloadet nogle gratis VST-programmer, blandt andet nogle vildt gode compressorer, som jeg nyder godt af i det færdige mix. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts