Kasper-Hertz Posted July 21, 2013 Share Posted July 21, 2013 Hej igen derude. Eftersom min "No Diggity"-video næsten har fået 1000 views på tre dage, besluttede jeg mig idag at fejre det med at indspille en live-udgave af et af mine egne numre. Jeg allierede mig med en god veninde på taster og kor, mens jeg selv eksperimenterede med en sjov rytmeopsætning (kig på mine fødder). Jeg håber, I kan lide, hvad I ser, og del endelig gerne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gravengaard Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 Du har altså en mega fed stemme Kasper!! ...og resten er fandme også godt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ManUtdFan Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 Sygt fedt, Kasper! Super groovy og lækker sound! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted July 22, 2013 Author Share Posted July 22, 2013 Mange tak for det Subscribe mig endelig på YoutTube. Jeg tænker på at finde nogle småproducere rundt omkring i verden, så jeg kan få indspillet og lavet flere videoer undervejs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted July 22, 2013 Author Share Posted July 22, 2013 De seneste to numre er begge tilgængelige for download på: soundcloud.com/kasperhertz Go' dag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Eriksen Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 Det var dog et fedt nummer og fedt arrangeret. Håber du når langt ud, du fortjener at folk får hørt dig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted July 22, 2013 Author Share Posted July 22, 2013 Tusind mange tak, rene.eriksen Det varmer! Hvis I kender nogle studier rundt omkring i verden, så skriv endelig. Er der forresten nogle af jer, der kender til nogle gode musik-uddannelser i udlandet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Søren P Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 Super fedt! Jeg er rimelig imponeret over lyden - synes den er klar og lækker. Du lyder som én der er klar til radioen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper-Hertz Posted July 22, 2013 Author Share Posted July 22, 2013 Mht lyden er alt spillet live, men har brugt forskellige konpressorer i Cubase samt en god mastering for at fjerne unødig støj. Glad for, at I kan lide det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts