mikkelv Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 Hej TS'ere! Her er et link til vores Roskilde show, som kastede 5 og 6 stjernede anmeldelser af sig. Det var et af de absolutte højdepunkter i min karriere, og i kan jo tjekke det ud, hvis i har lyst! http://roskilde-festival.tv/-orgi-e-klamfyr-feat-f1rsteholdet-opa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonaslind Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 Glæder mig til at høre det i aften. Skal nok hive en tilbagemelding. Men mon ikke, at det er ligeså fedt som det andet, du har lagt op? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Olesen Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 Fedt fedt fedt fedt ! Hold kæft det trommer lyder godt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drummer1998 Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 Helt enig med Anders - du er sindsyg heldig at spille med Klamfyr, men det er 100% fortjent!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mlsted98@hotmail.com Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 Wow du spiller fedt! Jeg tror nærmere det er Klamfyr, der er heldig, at spille med dig. Søren. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Lynggaard Posted July 23, 2013 Share Posted July 23, 2013 Det er simpelthen fucking sejt! Jeg synes det er gennemført fedt at se på! Respekt ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted July 23, 2013 Share Posted July 23, 2013 Det er altså virkelig fedt! Og sikke en oplevelse mand! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Isbrandt Posted July 24, 2013 Share Posted July 24, 2013 Vild koncert ! Kæft hvor giver i den bare gas mand Orgi-E må være en lykkelig rapper - at have sådan et band med ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RasmusMaabjerg Posted August 2, 2013 Share Posted August 2, 2013 Sindsygt fedt! Det må sgu være varmt at spille med en sådan hue? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikkelv Posted August 3, 2013 Author Share Posted August 3, 2013 Tak for de fine kommentarer, det glæder mig i kan lide showet. Og nej, det er faktisk ikke særlig varmt med huen på, men nu ryger den jo også efter 2 numre..... 😎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RasmusMaabjerg Posted August 5, 2013 Share Posted August 5, 2013 Ups - det havde jeg sgu ikke lige bemærket Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts