Christoffersloth Posted July 27, 2013 Posted July 27, 2013 Halløjsa godtfolk. Jeg sidder i en lidt anderledes og ualmen situation. Det forholder sig således, at jeg bor og arbejder i Barcelona. Det er også et faktum, at jeg savner mit trommesæt lige så meget, som dagen er lang. Jeg har prøvet at kontakte, nogle fragtmands firmaer, og jeg er blevet oplyst at det koster imellem 5-7000 kroner, at få mit trommesæt fragtet herned. Nu kommer mit spørgsmål så. Er der nogle af jer, der har sået i samme situation og eventuelt kender en billigere løsning? Så vil jeg frygteligt gerne høre den. Og hvis nogle indenfor nærmeste fremtid skal til Barcelona, i bil, så sig endelig til hvis i vil have en skilling og øl for at medbringe mit trommesæt, og sikre en ung mands lykke. Venlig hilsen Christoffer
henrikrathje Posted July 27, 2013 Posted July 27, 2013 Dumt spørgsmål: du ku ikk bare købe et ok sæt på thomann?.. Få det sendt derned.. Og få dine bækkener sendt fra danmark i en solid case?.. Så ka du sælge sættet igen når/hvis du skal hjem..
Jonas Haaf Posted July 27, 2013 Posted July 27, 2013 Hvis du pakker sætter på en euro-palle, med sider til beskyttelse (pallerammer) , koster det ikke i nærheden af så meget. Hvor står sættet? 1
Christoffersloth Posted July 27, 2013 Author Posted July 27, 2013 Jeg har et sæt jeg er rigtig glad for, og følelsen af at skulle spille på et lorte sæt i et par år, er ikke noget der kilder i drengen. Hvilket firma skulle så fragte det? Det står i Nordjylland.
Derlev Posted July 28, 2013 Posted July 28, 2013 GLS kan måske være en mulighed. Jeg ved ikke hvad deres udenlandstakst er, men indenlandsk er de megabillige.
Recommended Posts