Recommended Posts

Posted

Det viser sig at der sidder ligeknap 50.000 notifikations-emails fast i TS databasen! Nu er det et amerikansk hold der varetager servicen, så jeg gætter på at de får hul igennem i aften engang.

Og bare rolig - de 50.000 notifikationer skulle meget gerne blive slettet først ;-)

• 2 weeks later...
Posted

Der arbejdes hårdt på problemet. Pt. kører der ping-pong mellem vores udbyder og udviklerne af den forumsoftware vi bruger. Men det er åbenbart en meget svær bug af finde.

Sidder der nogle hardcore database/php-nørder og læser med, skal du være velkommen til at byde ind.

Posted

Vil vædde med det er en fejl i php.config filen .. Har selv kæmpet med det før.. Det er sikkert noget med at den ikke kan finde mail komponenten pga en sti der ikk passer..

Det kan desværre sjældent logges men hvis man sætter debug på sitet (grimt I know!) så vil den i så fald skrive at den ikke kan finde stien til den mailkomponent den bruger.. Phpmail eller hvad der nu er sat op..

Bare my 5 cents..

Posted

Men kan se på nettet der er mange der har samme problem!

Vvilken ip board version kører vi helt præcist

Hvilken php version skal den bruge?.. Hvilken version php understøtter web hosten?..

Bare nogle spørgsmål jeg stiller mig selv pt..

Men skriv gerne ip board versionen så vi kan søge lidt i bug reports mm..

Posted

Ja for satan!!!

Det vælter ind!!

Men der er koks i opsætningen af emne linjen

Den skriver %s oprettede emnet %s i alle mails om nye emner.. Det er korrekt i indholdet.. Men emnet er vist ikk sat korrekt op ?

Men fedt der er hul igennem!!

Posted

Ja for satan!!!

Det vælter ind!!

Den skriver %s oprettede emnet %s i alle mails om nye emner.. Det er korrekt i indholdet.. Men emnet er vist ikk sat korrekt op ?

Ja for satan!!!

Det vælter ind!!

Halløj ja! Jeg har også fået en stak - wuhu! :-)

Det med emnelinjerne er ingen sag at rette, det skal jeg nok få ordnet.