Gunnar Kristiansen Posted August 12, 2013 Posted August 12, 2013 Der har været stor efterspørgsel på at få email-notifikationer til at køre igen - så gør de det? Er der nogen af jer der modtaget emails angående svar i tråde mv.?
Gunnar Kristiansen Posted August 12, 2013 Author Posted August 12, 2013 Jesper - har du været offline, for ellers sender den ikke?
Jesper Pingel Posted August 12, 2013 Posted August 12, 2013 Jesper - har du været offline, for ellers sender den ikke? Aldrig offline Gunner, det er første tegn på nederlag. -men så er der defor. Jesper
Gunnar Kristiansen Posted August 13, 2013 Author Posted August 13, 2013 Det viser sig at der sidder ligeknap 50.000 notifikations-emails fast i TS databasen! Nu er det et amerikansk hold der varetager servicen, så jeg gætter på at de får hul igennem i aften engang. Og bare rolig - de 50.000 notifikationer skulle meget gerne blive slettet først
Trondster Posted August 13, 2013 Posted August 13, 2013 Lyder som en rigtig god idé at først rydde op i.
henrikrathje Posted August 13, 2013 Posted August 13, 2013 Glæder mig sgi meget hvis de kommer til at virke igen!!! Det vil også give mere liv på brugt markedet
Gunnar Kristiansen Posted August 16, 2013 Author Posted August 16, 2013 Er der nogen der har modtaget notifikations-mails siden i dag kl. 12.00 ?
frogspoon Posted August 29, 2013 Posted August 29, 2013 jeg modtager heldigvis heller ikke nogen bliver det standard eller kan man slå det fra igen hvis det begynder at virke??
Gunnar Kristiansen Posted August 29, 2013 Author Posted August 29, 2013 Der arbejdes hårdt på problemet. Pt. kører der ping-pong mellem vores udbyder og udviklerne af den forumsoftware vi bruger. Men det er åbenbart en meget svær bug af finde. Sidder der nogle hardcore database/php-nørder og læser med, skal du være velkommen til at byde ind.
henrikrathje Posted August 29, 2013 Posted August 29, 2013 Vil vædde med det er en fejl i php.config filen .. Har selv kæmpet med det før.. Det er sikkert noget med at den ikke kan finde mail komponenten pga en sti der ikk passer.. Det kan desværre sjældent logges men hvis man sætter debug på sitet (grimt I know!) så vil den i så fald skrive at den ikke kan finde stien til den mailkomponent den bruger.. Phpmail eller hvad der nu er sat op.. Bare my 5 cents..
Henrik H. Posted August 29, 2013 Posted August 29, 2013 (edited) så virker e-mail notifikation hos mig. Fedt Edited August 29, 2013 by Henrik H.
henrikrathje Posted August 29, 2013 Posted August 29, 2013 Men kan se på nettet der er mange der har samme problem! Vvilken ip board version kører vi helt præcist Hvilken php version skal den bruge?.. Hvilken version php understøtter web hosten?.. Bare nogle spørgsmål jeg stiller mig selv pt.. Men skriv gerne ip board versionen så vi kan søge lidt i bug reports mm..
henrikrathje Posted August 29, 2013 Posted August 29, 2013 så virker e-mail notifikation hos mig. Fedt What!!?? Hvad gjorde du!!?.. Sig frem!!!!
Dan "Due" Jensen Posted August 29, 2013 Posted August 29, 2013 Ja så kom der sgu "hul igennem"... Skønt!
Henrik H. Posted August 29, 2013 Posted August 29, 2013 Jeg har intet gjort. men der begynder at poppe mails ind fra emner jeg har fulgt.
henrikrathje Posted August 29, 2013 Posted August 29, 2013 Ja for satan!!! Det vælter ind!! Men der er koks i opsætningen af emne linjen Den skriver %s oprettede emnet %s i alle mails om nye emner.. Det er korrekt i indholdet.. Men emnet er vist ikk sat korrekt op ? Men fedt der er hul igennem!!
Dennis Hentrich Posted August 29, 2013 Posted August 29, 2013 Ja, jeg har allerede fået de første 12 mails. Fantastisk!
Gunnar Kristiansen Posted August 29, 2013 Author Posted August 29, 2013 Ja for satan!!! Det vælter ind!! Men der er koks i opsætningen af emne linjen Den skriver %s oprettede emnet %s i alle mails om nye emner.. Det er korrekt i indholdet.. Men emnet er vist ikk sat korrekt op ? Men fedt der er hul igennem!! Ja for satan!!! Det vælter ind!! Men der er koks i opsætningen af emne linjen Den skriver %s oprettede emnet %s i alle mails om nye emner.. Det er korrekt i indholdet.. Men emnet er vist ikk sat korrekt op ? Men fedt der er hul igennem!! Halløj ja! Jeg har også fået en stak - wuhu! Det med emnelinjerne er ingen sag at rette, det skal jeg nok få ordnet.
henrikrathje Posted August 29, 2013 Posted August 29, 2013 Ja, jeg har allerede fået de første 12 mails. Fantastisk! puhh,,, den sender alle dem der aldrig kom ser det ud til.. er over 300 her nu!!
Recommended Posts