Guest rubin Posted January 10, 2008 Share Posted January 10, 2008 hej jeg tror at i har misforstået hvad det klassiske slagtøj er det er pauker , klokkespil , stryge bækkener ,tamburiner , triangel. og taster jeg syntes der mange som bare snakker om en hel masse som de tror at de ved en hel masse men det gøre i ikke det tager en hele livet at lære at spille på slagtøj . covent garden ps prøv at spille en hvirvl på en tamburin med en finger Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjarkass Posted January 10, 2008 Share Posted January 10, 2008 percussion? .. det der man sælger sidst på måneden når der aligevel kommer et bækken man ikke kan sige nej til ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Friis Posted January 11, 2008 Share Posted January 11, 2008 percussion? .. det der man sælger sidst på måneden når der aligevel kommer et bækken man ikke kan sige nej til ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gadd Forever! Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 Yes.....dejligt at se,at der er en del perc.-folk herinde osse ! jeg spiller sæt for det meste,men jeg eeelsker,når jeg engang imellem får lejlighed til at spille på mine bongos ! skulle der være nogen,der mangler en bongolero,evt ???? så må I meget gerne sige til ! mener det seriøst! Anyway...Peter Suwalski : Du og jeg spillede en lille smule sammen for m a n g e år siden (Bob,Karen,Earth,Wind & Fire-numre....remember ?) - og jeg kan jo se,at du har gået hardcore og videnskabeligt til værks mht percussion - og nu vil jeg spørge dig : Vil du evt. lære mig at spille pandeiro ? mvh Poul Achton. Link to comment Share on other sites More sharing options...
conguero Posted July 13, 2008 Share Posted July 13, 2008 Hej Poul. Hyggeligt at høre fra dig igen. Jeg kan godt huske Bob og Karen (Og hendes tårnspringer kæreste) Men det er så længe siden, at jeg ikke helt kan huske hvem du var. Men lad mig gætte: Du sang kor og spillede perc., og arbejdede som postbud. Ikke ?? Det var et sjovt band. Det var synd at det gik i opløsning, selv om vi faktisk ikke lød særligt godt, men det var nogle fede numre vi spillede. Mht. pandeiro undervisning, så kan jeg sagtens vise dig en masse grundrytmer og teknikøvelser på pandeiroen. Mit tlf. nr. 3296 3853 Venlig hilsen Peter S. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts