Mads Valther Posted September 19, 2013 Share Posted September 19, 2013 Hader normalt soli på trommer, men ikke når det er musik, og det er det sgu næsten bare altid når min store helt Hamilton spiller. Ville lige dele den med jer, og håber I kan nyde den også http://www.youtube.com/watch?v=gmKJH3Jd1Gk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted September 19, 2013 Author Share Posted September 19, 2013 Kan ikke finde ud af at sætte videoen ind i tråden. Sorry Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lille John Posted September 19, 2013 Share Posted September 19, 2013 (edited) Ta-daaaa.... Edited September 19, 2013 by Lille John Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted September 19, 2013 Author Share Posted September 19, 2013 Jeg takker:=) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted September 19, 2013 Share Posted September 19, 2013 Han spiller godt nok forrygende! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted September 19, 2013 Author Share Posted September 19, 2013 Tjek hans trio-jazz-videoer ud. De hygger sig så skidemeget og spiller fremragende! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus Espersen Posted September 19, 2013 Share Posted September 19, 2013 Tusind tak! Det ser så legende let ud - det har han da vist prøvet før! Men bækkenerne måtte han gerne holde sig fra med den lyd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jon petersen Posted September 19, 2013 Share Posted September 19, 2013 Yeah! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted September 19, 2013 Author Share Posted September 19, 2013 OK Rasmus. Jeg synes hans bækkenlyd er fuldstændig fremragende. Tjek dem evt her, hvor de er mere på hjemmebane: Got My Mojo Working: http://www.youtube.com/watch?v=U3K_5gpoMQY Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jon petersen Posted September 19, 2013 Share Posted September 19, 2013 De er bare lidt (meget) for høje i mixet - ellers kan jeg godt lide dem. Jon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted September 19, 2013 Author Share Posted September 19, 2013 Nå ja, det er jo en anden ting:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lille John Posted September 19, 2013 Share Posted September 19, 2013 OK Rasmus. Jeg synes hans bækkenlyd er fuldstændig fremragende. Tjek dem evt her, hvor de er mere på hjemmebane: Got My Mojo Working: http://www.youtube.com/watch?v=U3K_5gpoMQY Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lille John Posted September 19, 2013 Share Posted September 19, 2013 Jeg takker:=) Velbekomme. Egentlig er det sort magi, så jeg må ikke røbe hemmeligheden. Men har fået "OK" fra chefen, så her er tricket. Tryk på "del" - så kommer der et nyt link under videoen, som du så kopier direkte ind på TS - og vupti... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus Espersen Posted September 19, 2013 Share Posted September 19, 2013 OK Rasmus. Jeg synes hans bækkenlyd er fuldstændig fremragende. Tjek dem evt her, hvor de er mere på hjemmebane: Got My Mojo Working: http://www.youtube.com/watch?v=U3K_5gpoMQY Meget mere balanceret - aldeles lækkert! Jeg kan også godt lyde bækkenerne, men når de alle fik slag, så gik der lidt for meget knas i den til mig. Men det er jo dybt urimeligt at brokke mig over sådan en bagatel i så lækker musik. Han spiller så let. Det er imponerende. Det forvandlede lige en forkølet torsdag med en alt for tyk bog om virologi til en rigtigt dejlig aften! Tak! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted September 19, 2013 Author Share Posted September 19, 2013 I triovideoen elsker jeg deres kommunikation. Herligt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik H. Posted September 19, 2013 Share Posted September 19, 2013 Dejligt med noget lækker musik at slutte dagen på. Tak til Mads og Lille John. Enig med Rasmus, de bækner rider bedre end de crasher. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Drew Posted September 20, 2013 Share Posted September 20, 2013 jeg elsker jeff hamiltoms musikalitet... fede klip Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted September 20, 2013 Author Share Posted September 20, 2013 Ja det må næsten være det ord der trænger sig mest på når jeg tænker på hamilton. Musikalitet og forbandet god smag i trommespillet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Nielsen Posted September 21, 2013 Share Posted September 21, 2013 Jamen så kom den lørdag jo godt igang !!! Tak for det... Link to comment Share on other sites More sharing options...
UlfN Posted September 21, 2013 Share Posted September 21, 2013 jeg elsker jeff hamiltoms musikalitet. Ditto, han spiller fremragende. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Casper Aggerholm Posted September 21, 2013 Share Posted September 21, 2013 Super lækkert. Nu håber jeg ikke at jeg støder nogen med det kommende indlæg. Det er for fedt at se en midaldrendeherre spille så fedt og overskudsagtigt. Tit når jeg høre klip af folks idoler osv undres jeg over "hvorfor", men jeff spiller vildt fedt og utrolig overbevisende. Rigtig god sæt lyd! Et det forresten ikke et Remo Masterworks han spiller på? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted September 21, 2013 Author Share Posted September 21, 2013 Jeps han spiller virkelig godt. Som den øverste bruger også skriver på youtube siges det ofte om ham, at han ikke er den bedste trommeslager i verden, men den bedste musiker der nogensinde har spillet trommer. Well said! Den her video var den første hvor jeg overgav mig fuldstændig, og der mangler jo egentlig kun at han kommer ind på liftet efter hans solo: http://youtu.be/YdvIZTjpMJM Link to comment Share on other sites More sharing options...
UlfN Posted September 21, 2013 Share Posted September 21, 2013 og der mangler jo egentlig kun at han kommer ind på liftet efter hans solo: http://youtu.be/YdvIZTjpMJM Du synes måske han kommer lidt urent ind efter soloen, ja ja sådan noget sker jo. *Casper* Ser ud til at Remo nok spæder lidt til husholdningen. Så mon ikke det er et Gold Crown sæt han bruger. http://www.remo.com/portal/artists/4330/Jeff_Hamilton.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
psimon Posted September 21, 2013 Share Posted September 21, 2013 (edited) Tak for at dele klippet ... ... og hov, hvad var den der bemærkning med midaldrende mænd ? Zildjian + Rogers Zildjian + STAR Zildjian + Pearl Edited September 21, 2013 by psimon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jon petersen Posted September 21, 2013 Share Posted September 21, 2013 Casper glemmer i sit ungdommelige overmod, at det ikke er uheld, hvis man bliver midaldrende. Alternativet taget i betragtning synes jeg, at jeg heldig med at være blevet midaldrende...... Jon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts