Simon Duun Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 (edited) Fik lige lyst til at uploade en ny trommevideo. I må meget gerne komme med ris ros til mit spil, eller skriv en kommentar på youtube hvis i har lyst Venlig Hilsen Simon Edited October 20, 2013 by Simon Duun Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Eriksen Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 Funky shit. Hvilken snare bruger du i videoen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
UlfN Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 jeg synes sagtens du kan få et job i et James Brown cover band Min erfaring med funk er dog, at man ofte laver mere end der er behov for, simpelthen fordi det er rasende sjovt at spille. Men nu er det jo heller ikke live, men øve jam. Bare den der energiske puls der skal være trommer-bas-blæsere sammen er der, så går det squ aldrig helt galt. Dit snare og ride spil er glimrende, hvis jeg skulle pege på noget du kunne arbejde på er det pulsen i dit hihat spil. Ved ikke om det giver mening. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Duun Posted October 20, 2013 Author Share Posted October 20, 2013 Tak Bruger en Pearl phosphor 14x5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Duun Posted October 20, 2013 Author Share Posted October 20, 2013 Fedt med noget at arbejde med ulfn. Du har helt ret hvad angår hihatten når jeg nu ser klippet igen. Det vil jeg lige kigge på Link to comment Share on other sites More sharing options...
UlfN Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 Det er jo detaljer Simon, du spiller kanon, og med din teknik kan du gøre dig gældende i alle band sammenhæng. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts