cypress Posted November 8, 2013 Share Posted November 8, 2013 Jeg er trommeslager i danske Skullclub Vi udgiver idag ny single "Ama'r Halshug" Check det ud og giv gerne respons på musik og selvf. trommer http://www.youtube.com/watch?v=g6j1kjEmmJA Link to comment Share on other sites More sharing options...
UlfN Posted November 8, 2013 Share Posted November 8, 2013 Det rykker forrygende, +1 herfra 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
UlfN Posted November 8, 2013 Share Posted November 8, 2013 Der er lidt "When Johnny Comes Marching Home" over banjo temaet. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frost Posted November 8, 2013 Share Posted November 8, 2013 Jeg synes det svinger vildt fedt! Frost. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Olesen Posted November 8, 2013 Share Posted November 8, 2013 Det er super fedt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
wipe Posted November 9, 2013 Share Posted November 9, 2013 Svinger super godt men jeg synes ikkr den adskiller sig særlig meget fra en del af det især danske pirat-musik der findes så uanset om det har været tilsigtet eller ej scorer jeres single ikke så højt på originalitet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Engdrums Posted November 9, 2013 Share Posted November 9, 2013 Fresh!!! Mere af det:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts