Mascagni Posted November 12, 2013 Posted November 12, 2013 Hej TS. Jeg står og skal indspille til januar, og bruger selv en Axis A Longboard.. Jeg synes ikke at kunne få mere ud af den end jeg har i forvejen.. Jeg synes efterhånden der mangler noget "gods" i den.. Jeg kan komme op på 150 bpm i 16dele.. og det er ikke helt nok hvis jeg skal spille mit bands kommende musik.. Er der nogle af jer der har nogle "indstillinger" til den, eller simpelthen bare har nogle andre muligheder så jeg kan komme lidt op i tempo, evt. andre pedaler... VHMascagni
Søren Søndergaard Posted November 12, 2013 Posted November 12, 2013 Pearl demon drive er svaret, i hvert fald i mit tilfælde! Jeg havde før Axis longboards, og jeg var virkelig glad for dem.Men i mine øjne er de på ingen måde på samme niveau som demon drive .De gav i hvert fald mig lidt mere speed!
The Tormentor Posted November 12, 2013 Posted November 12, 2013 Jeg kører selv demon drive, og det er usammenligneligt det fedeste stykke pedal jeg har trampet på... Dog laver DW også kanon fede pedaler (5002AD3; 9002). 5002'eren er væsentligt billigere end både Axis og demonen, men det er altså kram, og jeg har haft enorm glæde af en sådan! 1
Mathias B Posted November 12, 2013 Posted November 12, 2013 Jeg kører selv med DW5002 turbo modellen. Den kører super smootg og føles god og solid. Muligvis kører demondrive pedalen bedre, men den koster også et par kroner mere. Hvis jeg kunne vælge, ville jeg nok spille med demon drive, men har ikke pengene, desværre kan i hvert fald anbefale DW5002.
henrikrathje Posted November 12, 2013 Posted November 12, 2013 Vil anbefale en DW8002 Udgået men kan nogle gange findes i butikker.. Lejer og hastighed fra DW9002, men mere robust og mere punch.. Verdensklasse Har også 5002 men 8002 er klart hurtigere
Mascagni Posted November 13, 2013 Author Posted November 13, 2013 Tak for svarene TSere. Problemet er bare som studerende så har jeg skam ikke lige 5500 at banke af.. Så det skal gerne være noget der ikke er alt for peberet
Pickle Posted November 13, 2013 Posted November 13, 2013 DW 8002: http://www.drumcity.dk/produkter/hardware/pedaler/dw/dw_dobbeltpedal_8002.htm
Recommended Posts