Sebski Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 Synes lige jeg ville dele denne til dem der ikke skulle ha set den.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis Hentrich Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 Hold nu op, hvor lyder det ride bækken dog bare skidt! Der er jo absolut intet liv i det. Man skulle næsten tro at det var et begynder bækken i messing tapet fuldstændigt til med gaffa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kristian riege Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 (edited) Men shit hvor lyder den stortromme godt !!! Og ja Dennis, du har fuldstændig ret. Det lyder da forfærdeligt !!! Edited January 13, 2014 by kristian riege Link to comment Share on other sites More sharing options...
UlfN Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 Hold nu op, hvor lyder det ride bækken dog bare skidt! Der er jo absolut intet liv i det. Man skulle næsten tro at det var et begynder bækken i messing tapet fuldstændigt til med gaffa. Det er da et Zildjian, skal bare have et par nitter. Så kan det bruges til noget jazz Link to comment Share on other sites More sharing options...
kristian riege Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 Der mangler SÅ meget nogle tangenter… Det er da en tynd kop te Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis Hentrich Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 Det er da et Zildjian, skal bare have et par nitter. Så kan det bruges til noget jazz Ja, det var egentlig også min første tanke. Men jeg tror sgu ikke at nitter kan redde det låg. "Zildjian K Custom Gaffa Edition". Derudover synes jeg faktisk at musikken er ret fed. Måske lidt blæs ville være prikken over i'et. Men meget afslappende musik, og langt fra hvad jeg normalt hører. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebski Posted January 14, 2014 Author Share Posted January 14, 2014 Samme koncert mere smadder på Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn Posted January 14, 2014 Share Posted January 14, 2014 Shit en fed solo! Hvilke størrelser er det du har med at gøre? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts