ClausT Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 (edited) Hej! Jeg vil lige dele denne video fra min nye interaktive iBook for trommeslagere - Creative Development - Patterns & Fills. Dette fill tager udgangspunkt i quintuplets, som danner grundlaget for dette gospel-fill og variationer deraf - Noderne kan findes på facebooksiden Creative Development - Patterns & Fills. videoen tager udgangspunkt i hvad jeg i bogen kalder for et "Basic Pattern" hvilket er fillet i sin simpleste form - Herefter bliver det orkestreret ud i forskellige variationer.Dette fill kunne også være en fed solo ide at udvikle på. De bedste hilsner.Claus Thylstrup Edited January 15, 2014 by ClausT 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frederik Qvitzau Posted January 15, 2014 Share Posted January 15, 2014 Hej Claus, jeg har købt din bog af ren nysgerrighed (og for at støtte et godt projekt) og den er ganske glimrende. Du skriver selv, at den er henvendt til slagere der er øvede og det var også med det udgangspunkt jeg købte den. Alligevel kan eks. gospel chops være en ny verden for den øvede trommeslager. Derfor tror jeg, at mange vil savne dine ellers glimrende video-eksempler i en langsommere udgave. Blot en tanke 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ClausT Posted January 16, 2014 Author Share Posted January 16, 2014 (edited) Hej Frederik! Først og fremmest tusind tak for interessen for bogen! Det er jeg meget glad for!Bogen er ganske rigtigt henvendt til øvede/avancerede trommeslagere der kan forholde sig til noder. Jeg kan dog sagtens følge dig i at det ville være en hjælp med langsommere udgaver af eksemplerne. Det vil jeg helt sikkert have med i overvejelserene i forhold til kommende udgivelser i andre formater samt opdateringer af iBogen. Hvis du har nogen spørgsmål til bogen/indholdet er du altid mere end velkommen til at skrive til mig!Tusind tak for dit indlæg!De bedste hilsner, Claus. Hej Claus, jeg har købt din bog af ren nysgerrighed (og for at støtte et godt projekt) og den er ganske glimrende. Du skriver selv, at den er henvendt til slagere der er øvede og det var også med det udgangspunkt jeg købte den. Alligevel kan eks. gospel chops være en ny verden for den øvede trommeslager. Derfor tror jeg, at mange vil savne dine ellers glimrende video-eksempler i en langsommere udgave. Blot en tanke Edited January 16, 2014 by ClausT 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts