yes Posted October 5, 2014 Share Posted October 5, 2014 Dagens Jazz-gudstjeneste ... Ludwig engraved black beauty og Jazzette 18x12 BD Det er nemt, sætlisten hænger på væggen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
k_50 Posted October 13, 2014 Share Posted October 13, 2014 Lørdagens kontor klar til Disney-karaoke med en større bunke meget fulde rusvejledere og Stig Rossen som special guest. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olje Posted October 13, 2014 Author Share Posted October 13, 2014 Ronnie og Lisbeths bryllup Mit Yamaha Rock Tour Custom og en schweizisk bækkenskov (Paiste Signature). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olje Posted October 14, 2014 Author Share Posted October 14, 2014 Lige et mere, taget af gommen 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Pingel Posted October 14, 2014 Share Posted October 14, 2014 Her er et par fotos af mit DW Performance sæt, dette var første gang jeg skulle indspille med det, så det var sådan lidt af enten lyder det fedt eller stjerne godt. Jeg må indrømme af jeg synes at lyden i det var klart bedre end alle de andre sæt jeg har haft...(Tama starclassic, maple,B/b,ren bubinga, Pearl Master mmx..osv.) Fik også pænt meget ros for det af lydmanden. Så det må være at det lyder stjerne godt. Enjoy/Jesper 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Max Posted October 14, 2014 Share Posted October 14, 2014 Det ser sku godt ud Jesper;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
HamFraEmbryo Posted October 23, 2014 Share Posted October 23, 2014 (edited) Her tilbage i marts indspillede vi demo med mit band Embryo. Mit Ludwig stainless steel ses her med og uden mikrofoner. Vores demo kan i øvrigt høres på: https://soundcloud.com/embryodk Der sidder coated controlled sound over coated ambassador på tammerne, og coated PS3 over et eller andet aquarian skind på stortrommen. På lilletrommen sider coated PS X over ambassador snare. Edited October 23, 2014 by HamFraEmbryo 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Moth Posted October 28, 2014 Share Posted October 28, 2014 Job med "Crazy Diamonds" i Smørum. 550 glade mennesker festede for vildt. Og jeg havde aftens bedste sæde. Undskyld den dårlige kvalitet på klippet, men jeg nåede ikke at filme "in action" Link to comment Share on other sites More sharing options...
k_50 Posted November 30, 2014 Share Posted November 30, 2014 Fra en af sangernes fødselsdagsfest i går: Bemærk brugen af tegnebog på lilletrommen. Totalt gammelskole trick, men efter min mening stadig den bedste måde at tilpasse lilletrommen til små eller vanskelige rum. Og når det så er en Rogers Luxor, medium stemt med halvløs seiding, er lyden ren Al Jackson Jr. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Moth Posted November 30, 2014 Share Posted November 30, 2014 Fredagens job i Kalundborg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Moth Posted November 30, 2014 Share Posted November 30, 2014 Fra en af sangernes fødselsdagsfest i går: Bemærk brugen af tegnebog på lilletrommen. Totalt gammelskole trick, men efter min mening stadig den bedste måde at tilpasse lilletrommen til små eller vanskelige rum. Og når det så er en Rogers Luxor, medium stemt med halvløs seiding, er lyden ren Al Jackson Jr. Fedt trick, men min tegnebog er mega tom, så der er ikke meget dæmpning i den Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Korgaard Posted December 1, 2014 Share Posted December 1, 2014 Ikke mit eget sæt, men spillede tre koncerter på en lille U.K. pub tour i oktober: Link to comment Share on other sites More sharing options...
søs Posted December 4, 2014 Share Posted December 4, 2014 (edited) Skal spille til julefrokost i morgen for boligselskabet "Fællesbo" i Herning. Vi skal kun spille i en lille festsal, så små trommer skulle kunne gøre det. Tænkte jeg ville prøve at tage mit "gamle" Premier med - 20x16 + 10x10 + 12x10 + 14x8 Premier snare. Vi stillede op dagen før og øvede. Faktisk lyder det ikke dårligt - taget i betragtning det vist er et AKP-sæt (dog ikke snaren ). Gode skind kan gøre meget for lyden! Edited December 4, 2014 by søs Link to comment Share on other sites More sharing options...
esk Posted December 14, 2014 Share Posted December 14, 2014 mit Gretsch US 12x8", 16x16", 22x16". Gretsch 14x8". + Roland elec perc + Sabian HH//HHX // Zildjian K bækkener. GEORGE BEST @ Ideal Bar. foto: Thorbjørn Kragh Link to comment Share on other sites More sharing options...
August Ottsen Posted December 14, 2014 Share Posted December 14, 2014 @esk: Lækkert grej! Hvad har du i racket? Link to comment Share on other sites More sharing options...
esk Posted December 14, 2014 Share Posted December 14, 2014 @esk: Lækkert grej! Hvad har du i racket? Tak man! I racket sidder et lydkort, en macBook Pro og i toppen en mixer og en iPad som ableton controller til backtrack. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olje Posted December 15, 2014 Author Share Posted December 15, 2014 Til julefrokost med mit Yamaha Rock Tour - "Nu med guirlander og julelys ..." 22x18, 12x8, 14x11, 16x12 Paiste Signature over der ganze linie .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frederik Qvitzau Posted December 29, 2014 Share Posted December 29, 2014 (edited) På falderebet får i mit sæt, som det har taget sig ud med De Dødelige i 2014. Tama superstar hyperdrive 24x18, 12x7, 12x7,5, 16x14 Tama metalworks snares: 14x6,5 eller 13x6,5 - alt efter humør Tama roadpro hardware, speed Cobra pedaler, pearl ICON rack Roland spd-SX, 3 stk. PD-8 pads, 1 stk. CY-5 Anatolian: 17+19 Diamond trinity crash, 19" Diamond impact fx crash, 18" ultimate fx crash, 18 Diamond trinity china som ride, 14 ultimate hi-hat. Stickworks 5a Edited December 29, 2014 by Frederik Qvitzau Link to comment Share on other sites More sharing options...
ULF Posted January 9, 2015 Share Posted January 9, 2015 På Öresunds Festival Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted January 9, 2015 Share Posted January 9, 2015 (edited) Elvis Presley 80 year Birthday Party i B&W Grand Ballroom 08.01.15 Henrik Busborg & The Devils. Sæt: Gretsch Usa Custom 80'er 22x16, 10x8, 12x8, 15x15 Blue Glass Glitter Snare: Drum Gear MkII, 13x7 Brångsje med S-Hoops og SlapKlat(z) Bækkener: Istanbul Agop, Anatolian Traditional, Anatolian Passion, Zildjian K IEM: Presonus Studio One over Focusrite Saffire + Octopre via Westone Um3x Stikker: Vic Firth, Peter Erskine Signature Ride Stick https://www.youtube.com/watch?v=_AFBqEGF4D0 Edited January 9, 2015 by Nicolaj Fage-Lorenzen Link to comment Share on other sites More sharing options...
søs Posted January 10, 2015 Share Posted January 10, 2015 Husk nu, der er en ny tråd for 2015 her:http://www.trommeslageren.dk/forum/index.php?/topic/85102-vores-sct-paa-arbejde-2015/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts