Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hej,

jeg skal bruge nogle trommekasser til en forestående tour. Jeg leder efter "value for money", og det behøver ikke nødvendigvis være Hardcase, Gator og hvad de ellers hedder. Jeg skal alligevel modificere dem med skum indvendigt, så de mere pap-agtige produkter er også fine, så længe de ikke falde fra hinanden, når man puster på dem :-)

På forhånd tak for hjælpen.

Posted (edited)

Grunden til jeg anbefaler overstående kasser er følgende:

De er designet således at trommerne virkelig "sætter" sig på plads når du ligger dem ned i kasserne! De rasler ikke rundt! Og det system VIRKER! Har tourneret en del med disse kasser bag i bussen! Og det spiller 100% ! Og da du spiller med 24" stortromme er der også den fede feature, at der er hjul på stortrommekassen! Dette er en FED detalje som du 100% vil sætte pris på!

Hvis du spiller mange gig er det en kedelig ting at slæbe rundt på! Og du vil helt klart værdsætte at du kan trille rundt med din stortromme på hjul!

Top fede kasser! Koster måske lidt mere end andre ! MEN det er kasser der gør hvad de skal og har fede features ! Det er også "value for money" hvis du spørger mig!

Edited by Trap
  • Upvote 1