Lasse Wiinberg Posted February 21, 2014 Share Posted February 21, 2014 Halløj! Er der mulighed for at ændre sit navn herinde på siden?-Mvh Lasse Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonaslind Posted February 21, 2014 Share Posted February 21, 2014 Skriv til Gunnar. Flere har skiftet navn, da det ikke var populært at hedde alt muligt poppet og smart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted February 22, 2014 Share Posted February 22, 2014 Ja, hvis man ønsker at skifte fra f.eks. Skewbob4522 til Hans Due Andersen (hvis man altså hedder det og navnet ikke allerede er taget). Jeg går ind for navneskift der fremmer kommunikationen og får os nærmere "virkeligheden". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper Stougaard Posted February 22, 2014 Share Posted February 22, 2014 Har faktisk overvejet, om jeg skulle skifte til Hans Due Andersen - men det kan så åbenbart ikke lade sig gøre, når jeg ikke hedder det 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan "Due" Jensen Posted February 22, 2014 Share Posted February 22, 2014 Gunnar kan du ændre mit navn til Dan "Due" Jensen? :-p Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted February 22, 2014 Share Posted February 22, 2014 Jeg ville gerne skifte til SkewBob4522, men det er så åbenbart taget....af Gunnar!! Jeg valgte mit alias ud fra mit ringe kendskab til karmaen på sitet, da jeg hoppede på i sin tid. Jeg vil faktisk gerne skifte til Nicolaj Fage-Lorenzen. Jeg går også ind for gennemsigtighed, og har tænkt på skift jævnligt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jon petersen Posted February 22, 2014 Share Posted February 22, 2014 OK - jeg bøjer mig. Så lad mig dog droppe det dumme alias. Gunnar, gider du ændre mit navn? Venligst Batman Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted February 22, 2014 Share Posted February 22, 2014 OK - jeg bøjer mig. Så lad mig dog droppe det dumme alias. Gunnar, gider du ændre mit navn? Venligst Batman Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted February 22, 2014 Share Posted February 22, 2014 Så er det ændret drenge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nimbas Posted February 22, 2014 Share Posted February 22, 2014 Shit mand. Nu bliver det svært at navigere her inde. Kan vi stadig kande Nicolaj for Lego eller Juntafar på TS dage og skal vi nu titulere Jon, Batman? Fenris Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Hemberg Posted February 22, 2014 Share Posted February 22, 2014 Jeg hopper lige med her! Gunnar, kan du lokkes til, at ændre mit navn til "Andreas Hemberg" ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasper Stougaard Posted February 22, 2014 Share Posted February 22, 2014 Så er det ændret drenge Du glemte Batman!?! Ham ville jeg eddermame ikke lægge mig ud med, hvis jeg var dig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnnie O. Kjøller Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 Hmm, ja - jeg er sq også blevet for gammel til det hax0r-pjat, så hermed min ydmyge forespørgsel på at få ændret mit alias til: Johnnie O. Kjøller Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 Shit mand. Nu bliver det svært at navigere her inde. Kan vi stadig kande Nicolaj for Lego eller Juntafar på TS dage og skal vi nu titulere Jon, Batman? Fenris Du må kalde mig, lige hvad du vil. Blot du husker at sætte "Oh, du den opstående sols ophøjede fader" ind lige før Lego, Juntafar eller Nicolaj. Jeg er ikke så formel, hvad tituleringer angår, nemlig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nimbas Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 (edited) Jeg er ikke så formel, hvad tituleringer angår, nemlig!... Så længe 'the Imperial March' spiller i baggrunden...!? Nimbas Edited February 23, 2014 by Nimbas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse Wiinberg Posted February 23, 2014 Author Share Posted February 23, 2014 Ja, hvis man ønsker at skifte fra f.eks. Skewbob4522 til Hans Due Andersen (hvis man altså hedder det og navnet ikke allerede er taget). Jeg går ind for navneskift der fremmer kommunikationen og får os nærmere "virkeligheden". Hold da op, det er da et emne folk kan lide Gunnar kan jeg få dig til at ændre mit navn til "Wiinberg"? Det vil jeg sætte stor pris på! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus Espersen Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 Jeg går ind for navneskift der fremmer kommunikationen og får os nærmere "virkeligheden". Jeg tillader mig også lige at stjæle en plads i tråden, nu hvor muligheden for at gå fra idé til praksis byder sig. Kan jeg lokke dig til at ændre mit navn til Rasmus Espersen? Tiden er vist løbet fra z'er og umlaut..! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Hallbæck Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 Jeg går ind for navneskift der fremmer kommunikationen og får os nærmere "virkeligheden". Uhadada... så vil jeg gerne ændre navn til Jan Hallbæck, så pakker vi Andante væk.... På forhand tak! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 Rasmus, ja. Jan, ja. Husk lige at skrive "tidligere kendt som…" i jeres signatur. Wiindrummer - Lasse Winberg vil jeg gerne ændre dit navn til hvis du er interesseret. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 Hold nu op hvor det pryder jeres profiler med de navne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse Wiinberg Posted February 23, 2014 Author Share Posted February 23, 2014 (edited) Wiindrummer - Lasse Winberg vil jeg gerne ændre dit navn til hvis du er interesseret. Det vil være helt perfekt. tak for det! Men når jeg så skal logge ind, er mit brugernavn så "Wiindrummer" eller "Lasse Wiinberg" ? Edited February 23, 2014 by wiindrummer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis Hentrich Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 Kan du ikke ændre mit navn til Linses Kasser? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rasmus Espersen Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 Rasmus, ja. Jan, ja. Husk lige at skrive "tidligere kendt som…" i jeres signatur. Wiindrummer - Lasse Winberg vil jeg gerne ændre dit navn til hvis du er interesseret. Tusind tak! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 Det vil være helt perfekt. tak for det! Men når jeg så skal logge ind, er mit brugernavn så "Wiindrummer" eller "Lasse Wiinberg" ? Mit virker med tidligere navn. Jeg ved ikke, om det skifter? Gunnar? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Casper Aggerholm Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 Gunnar, du må meget gerne ændre mit navn til "Casper Aggerholm". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts