Kasper Stougaard Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 Man skal bruge det gode gamle log-in.. Jeg ville da gerne skrive mit gamle brugernavn i min signatur - men jeg tror altså folk regner den ud. Ellers kan man bare lige smide en PM! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 Det vil være helt perfekt. tak for det! Men når jeg så skal logge ind, er mit brugernavn så "Wiindrummer" eller "Lasse Wiinberg" ? Ja, vigtig detalje: Login er uændret efter navnskift. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse Wiinberg Posted February 23, 2014 Author Share Posted February 23, 2014 Ja, vigtig detalje: Login er uændret efter navnskift. Got it. Tak for det Gunnar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Casper Aggerholm Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 tak:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Hallbæck Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 Rasmus, ja. Jan, ja. Husk lige at skrive "tidligere kendt som…" i jeres signatur. Wiindrummer - Lasse Winberg vil jeg gerne ændre dit navn til hvis du er interesseret. Tak for hurtig ekspedition! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse Wiinberg Posted February 23, 2014 Author Share Posted February 23, 2014 Gunnar du har sku' stavet mit efternavn forkert.. Wiinberg staves med 2 i'er !!! "Lasse Wiinberg" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.Mains Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 Sikken det tager om sig med de navneændringer. ... Jeg har lige været i konsultation hos en Numerolog, der længe søndagsåbent . Og jeg lyttede til hans råd..... og han syntes, det er bedst, at D. R. Mains, der stadig skriver.... Hilsen Jørgen 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
René Eriksen Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 Jamen så vil jeg da også hoppe ind i lemming-flokken Gunnar vil du ændre mit navn til René Eriksen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Hemberg Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 Hej Gunnar! Jeg vil fortsat gerne have ændret mit navn til "Andreas Hemberg" hvis det er muligt? Venligst //Andreas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted February 24, 2014 Share Posted February 24, 2014 Gunnar du har sku' stavet mit efternavn forkert.. Wiinberg staves med 2 i'er !!! "Lasse Wiinberg" Ikke længere. ....ok, retter det lige 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted February 24, 2014 Share Posted February 24, 2014 Hej Gunnar! Jeg vil fortsat gerne have ændret mit navn til "Andreas Hemberg" hvis det er muligt? Venligst //Andreas Jep, husk lige at lave den her "Tidligere kendt som..." i signaturen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Hemberg Posted February 24, 2014 Share Posted February 24, 2014 Jep, husk lige at lave den her "Tidligere kendt som..." i signaturen. Yes! Jeg takker! //Andreas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobias Leonardo Pedersen Posted February 24, 2014 Share Posted February 24, 2014 Hej Gunner. Kan du ændre mit bruger navn til Tobias Leonardo Pedersen bedste hilsner Tobias Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niki Strandholdt Posted February 24, 2014 Share Posted February 24, 2014 Jamen jeg vil da også være med i flokken, så Gunnar kan jeg få ændret mit til: Niki Strandholdt pft! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claus Posted February 24, 2014 Share Posted February 24, 2014 Det ligner fast arbejde for Gunnar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Kristiansen Posted February 24, 2014 Share Posted February 24, 2014 Jeg regner med en bajer pr. navneskift til TS-Dage.... og en bil hjem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jon petersen Posted February 24, 2014 Share Posted February 24, 2014 Hvem fanden er den "Batman" der har logget sig på min profil herinde, og har bedt om at mit bruger navn ændres?Dæleme frækt!VenligstNapoleon Bonaparte IV. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik H. Posted February 24, 2014 Share Posted February 24, 2014 Jeg regner med en bajer pr. navneskift til TS-Dage.... og en bil hjem Hvis det fortsætter i det nuværende tempo skal du nok nærmere ha' en lastbil hjem.... til fragt af tomme flasker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nimbas Posted February 24, 2014 Share Posted February 24, 2014 Hvis det fortsætter i det nuværende tempo skal du nok nærmere ha' en lastbil hjem.... Det sker ikke. Vi er alle trommeslagere og kan derfor ikke holde tempo.... Nimbas Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonaslind Posted February 24, 2014 Share Posted February 24, 2014 Det sker ikke. Vi er alle trommeslagere og kan derfor ikke holde tempo.... Nimbas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobias Leonardo Pedersen Posted February 24, 2014 Share Posted February 24, 2014 Tak Gunnar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts