Nicolaj Fage-Lorenzen Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 Jeg er snart 39 år, og drømmen om at få spidse ører og at kunne se 1000 mil, har så småt fortaget sig... Dette betyder, at jeg fremover vil gå under mit borgerlige navn, Nicolaj Fage-Lorenzen, som skrevet af Gunnar på min nye TS Dåbsattest. Jeg afholdt en lille privat mindehøjtidelighed, da jeg så, at min ansøgning var gået igennem. Der vil derfor ikke længere postes indhold af Legolas, der har taget det allerallersidste skib til Gråhavne. (Bilbo tog jo det sidste!!!) Man kan nu finde mig på Krak og Google, i Odense Nord og en gang imellem på cafeer og spillesteder rundt om i landet. Jeg vil glæde mig til, at møde jer allesammen helt uden alias. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 Er det Dig Daniel Fillion Riisager? Stop nu det pis! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted February 23, 2014 Author Share Posted February 23, 2014 Busted!!! Jeg indrømmer! Det var mig, der tog den største kage! Link to comment Share on other sites More sharing options...
henrikrathje Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 Velkommen ud af skabet! Eneste minus er at alt man skriver står på google da der ikke er blokeret for google web crawlers.. Har faktidk overvejet at skifte brugernavn til Lille H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mads Valther Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 Præcis Henrik. Det er lidt irriterende. Link to comment Share on other sites More sharing options...
♪ Magnus ♪ Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 Du kan evt. skrive det i din signatur; "Tidligere kendt som Legolas" eller noget der minder om..Det har jeg set andre gøre, og vil nok være med til at mindske forvirringen for ikke-daglige brugere.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pickle Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 ... ikke-daglige brugere.. Findes der sådan nogle?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
alwurtz Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Findes der sådan nogle?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts