Søger Hjælp Til Køb Af Trommesæt

Morten Schramm
 Share

Recommended Posts

Hej folkens søger info til køb af tromme sæt og håber i kan hjælpe en rookie med noget godt.

Jeg starter fra ny med at spille trommer så det skal ikke være et nyt sæt og brugt kan man få lidt bedre sæt for pengene (tror jeg ;) )

Men da jeg er nybegynder skal det hellere ikke være et vildeste sæt, bare et rigtig god begyndersæt, dog gerne noget godt.

Man kan altid opgradere i fremtiden :)

Sættet skal gerne bestå af en high hat, lille og stor tromme, 3 tom tommer (2 hænge og en gulv), tingene skal selvfølgelig være med det hele

Men hvad bækkener der skal med er jeg ikke sikker på da jeg er total lost på emnet bækkener, der er crash og ride (tror jeg) plus der er mange flere og aner ikke forskellen på den ;)

Regner med et buget på ca 2500-3500, er det fint eller skal jeg højere nu da jeg bare er nybegynder?

Er åben for andre ideer, kan bare huske det trommesæt jeg øvede på da jeg var yngre og det jeg går efter

Hvad sæt skal jeg gå efter, og hvad skal jeg holde mig langt væk fra.

Håber at kunne købe et sæt da det er nemmere at have med at gøre når jeg ikke er helt inde i alt endnu.

På forhånd tak :)

(Håber jeg har oprettet tråden under det rigtige hehe)

Med venlig hilsen

Morten Schramm

bækkener kan jeg vel gøre noget ved i nærmeste fremtid, sættet skal bruges til at få mig igang og til at lærer de forskellige teknikker, det er okay hvis det måske ikke lyder super perfekt eller sådan så længe jeg lærer og få the feel for rytmen og teknikkerne og så længe det virker så er det okay for mig :)

Guest jon petersen

Jeg husker åbenbart forkert, Lars. Synes bare at du solgte sådan et flaskegrønt sæt for et par år siden.

Jon