Morten Schramm Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Hej har købt et mit (mit første) trommesæt fredag og alt var som det skulle være. Men har prøvet at søge på det mærke, men kan ikke finden noget på nettet, så tænkte jeg at i måske kunne hjælpe da det kunne være spændene at vide mere omkring hvor det er fra (elsker at vide hvor mine ting kommer fra) Der står MFV Custom drums på, den gut jeg købte det af havde købt det af hans trommelærer så ingen info derfra. Er glad for sættet og bliver også sat op i løbet af i dag da jeg har været lidt forhindret de andre dag (hårdt da jeg er utålmodig ) Håber i kan hjælpe Mvh Morten Link to comment Share on other sites More sharing options...
erge Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Hey. Det er nogen trommer, der er købt i østen og påført eget logo i DK. Det var en gut fra Jylland, der købte nogle stykker for ca. 10 år siden. Mere ved jeg ikke Link to comment Share on other sites More sharing options...
saturn1903 Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Erge har ret, jeg har snakket med manden for nogle år tilbage, kan ikke huske hans navn. De er fra filippinerne mener jeg han sagde dengang, ganske fin kvalitet. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Schramm Posted March 10, 2014 Author Share Posted March 10, 2014 okay ja ikke meget info der men takker alligevel, kunne jo være nogle lige kendte dem er glad for dem og har stemt dem og syntes de lyder okay, men skal lige lære alt det med at stemme dem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts