Modul Med Mulighed For Egne Samples - Til 2 Pads

woods

Recommended Posts

Hej

Jeg havde på et tidspunkt et Alesis SamplePad, som jeg aldrig rigtig blev glad for. Jeg er ikke fan af at have det decideret sampling pad men jeg vil til gengæld gerne køre med 1 "single pad" som sidder over stortrommen og 1 som sidder til venstre for lilletrommen. Det føles bedre at jeg kan placere dem forskellige steder på trommesættet - hvor det passer ind i min spillestil.

Jeg skal så bruge et modul, som kan have 2 (måske 3) pads tilkoblet og mulighed for, at jeg kan køre mine egne forprogrammerede samples ind i det via fx SD kort.

Jeg har 0% forstand på det - findes et sådant modul? Link gerne...

Morten

Så er du ude i en Spd-Sx, den er jævt god til at sample. Der er sikkert er mere custom løsning med diverse lydmoduler og andet, men spd-s eren virker bare!! og den fylder intet. Sæt en stortrommetrigger til og du har et trommesæt. Sæt 2 dual triggers på, så har du alle de lyde du kunne drømme om, hvorend du vil på dit akustiske sæt, Derudover har du så 9 på selve spd-sx, som kan placeres lige ved siden af di hihat, eller hvor du nu vil.. hen over stortrommen er fedt!!

Under alle omstændigheder skal du jo burge en eller anden form for hjerne der skal trigge de lyde som du aktivere på dit pad.

Det 100% nemmeste er nok et Alesis Sample Pad og så kun bruge din egne pads.

Men igen, den elektroniske verden så kæmpe enorm at der er 1000 forskellige måder at gøre det på.

Måske millioner.. ahh

alesis samplepad kan jeg varmt anbefale.... den er hurtig og let at betjene... feeeeee and man kan stoppe et sdkort i den. og ikke absolut skal være afhængig af en hardisk indbygget i selce maskinen.

lydene i den er dog ikke så fede. de lyder lige så ringe som rolands.

mvh. froggy