jacobdreyer Posted March 16, 2014 Share Posted March 16, 2014 http://www.drumeo.com/blog/petr-cech/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik frey Posted March 16, 2014 Share Posted March 16, 2014 Det er vel ikke specielt underligt. Jeg spiller da også sommetider fodbold. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacobdreyer Posted March 16, 2014 Author Share Posted March 16, 2014 He he, jeg mener heller ikke at det er underligt, jeg var bare ikke lige klar over det. // Jacob Link to comment Share on other sites More sharing options...
RasmusMaabjerg Posted March 17, 2014 Share Posted March 17, 2014 Han er vel også altid på stikkerne..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klemme Posted March 18, 2014 Share Posted March 18, 2014 Vores gode gamle Peter Schmeichel, spiller en god gryde, men endnu bedre klaver. Link to comment Share on other sites More sharing options...
conguero Posted March 18, 2014 Share Posted March 18, 2014 Hvem er Peter Cech? Og hvorfor render han rundt med mit fornavn? Peter S. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KalEl Posted March 18, 2014 Share Posted March 18, 2014 Han hedder faktisk Petr. Tjek linket for forklaring på hvem han er. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts