ejnar1000 Posted March 19, 2014 Posted March 19, 2014 Er der nogen af jer som har erfaringer med det relativt nye Ludwig Breakbeat, som ?uestlove har været med til at udvikle?
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted March 19, 2014 Posted March 19, 2014 Dennis Hentrich har købt et, og han lavede vist en tråd om det i "mit grej" http://www.trommeslageren.dk/forum/index.php?/topic/78438-saa-kom-det-endelig/?hl=breakbeat#entry801776
Dennis Hentrich Posted March 19, 2014 Posted March 19, 2014 Jeps. Jeg har sådan et fint lille sæt. Fantastisk, ikke mindst til prisen. Jeg kan se, at du er fra Kbh. Du skal være velkommen til at komme forbi mit øvelokale en dag og teste det, hvis du har lyst.
ejnar1000 Posted March 19, 2014 Author Posted March 19, 2014 Det tror jeg da meget gerne jeg vil. Hvor står sættet? Jeg er pt. lige hængt lidt op med flytning omkring 1.april, men derefter er jeg frisk! Tak for tilbudet
Dennis Hentrich Posted March 19, 2014 Posted March 19, 2014 Jeg har øvelokale i Sydhavnen, hvor du skal være velkommen til at komme og kigge på det. Noget af det fede ved sættet er, at det jo kan være i to tasker, så det er yderst nemt at transportere.
Recommended Posts