Gunnar Kristiansen Posted March 19, 2014 Posted March 19, 2014 På årets Musikmesse i Frankfurt stødte vi ind i Thomas, Arne og Lars fra Yamaha Danmark. Vi var heldige nok til at få sat en aftale op senere samme dag, så vi kunne få en gennemgang af Yamahas nyheder. Lars Andersen var venlig nok til at forklare om Yamahas nyheder, ligesom han gav sig tid til at fortælle lidt om den nye fabrik i Kina. Du kan se den video der kom ud af det herunder. 1
Casper Aggerholm Posted March 20, 2014 Posted March 20, 2014 Er det bare mig, eller er det nye bagde ikke nær så pænt som de gamle samt finishen ser klart billigere ud?
Mr. Moth Posted March 20, 2014 Posted March 20, 2014 Endnu et "made in China" produkt. Så har de overtaget verdenen,
Anders Olesen Posted March 23, 2014 Posted March 23, 2014 Hvad er "problemet" med Made in China når produktionen sker på en Yamaha fabrik med Yamaha medarbejdere ?
René Eriksen Posted March 23, 2014 Posted March 23, 2014 Kommer Rec. Cus. igen? Synes det lød lidt sådan...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted March 23, 2014 Posted March 23, 2014 Kommer Rec. Cus. igen? Synes det lød lidt sådan...Der er ikke nogen officiel melding fra Lars eller Yamaha på det spørgsmål, men vi diskuterede hvorvidt det er en klog disposition af Yamaha, at lade deres mest legendariske trommeserie med tilhængere verden over, udgå. Det mente han ikke, det var, og som han siger, så kan Yamaha ikke leve med børnesygdomme på deres flagskib, hvis de vælger at introducere den igen fra Kina-fabrikken. Så kan man vel selv drage sine konklusioner derudaf... Jeg spillede job på mit Recording-sæt i går og det var rendyrket optur at høre dem på et godt IEM-setup.
Recommended Posts