LEON Posted March 22, 2014 Posted March 22, 2014 Har i lang tid gerne ville have en 18"Bd og har en STOR svaghed for Fibes. Nu fandt jeg det! - og så stod det sgu i Kolding. Jasper kedler i Green Mint Pearl 18, 12, 14 og med 14x5 snare Behøves jeg at skrive at de lyder FANTASTISK, især Bd er et svin og så i morfar-finish Fotos
LEON Posted March 22, 2014 Author Posted March 22, 2014 Det var sat ned til 12,500 og fik skind og stikker for 1000 kr med også. Et røverkøb I min verden! Kan klart anbefale musikbixen. Pissesøde mennesker...
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted March 22, 2014 Posted March 22, 2014 + 1 til det Mads Valther sagde!! Nice finish! Kinky but nice!
henrikrathje Posted March 22, 2014 Posted March 22, 2014 Fair pris.. Er du sikker på det er jasper?., dvs de er 6 lag?.. Ikke at jeg kan høre megen forskel på deres 6 lag jasper og deres 8 lags keller men er bare nysgerrig fordi jeg prøver at finde mønsteret i hvornår de skiftede rundt
Henrik H. Posted March 22, 2014 Posted March 22, 2014 Det ser dæl'me lækkert ud. Tillykke med dem..... Og så lyder de også fedt....Nice
LEON Posted March 22, 2014 Author Posted March 22, 2014 Fair pris.. Er du sikker på det er jasper?., dvs de er 6 lag?.. Ikke at jeg kan høre megen forskel på deres 6 lag jasper og deres 8 lags keller men er bare nysgerrig fordi jeg prøver at finde mønsteret i hvornår de skiftede rundt Spurgte sælger, som var sikker på at de var jasper og var fra 90erne.
henrikrathje Posted March 22, 2014 Posted March 22, 2014 Ok.. Super Og tillykke! Vi er jo nogle stykker der har et sæt eller to så vi forstår fuldt ud din glæde
Claus Posted March 22, 2014 Posted March 22, 2014 Fedt sæt, tillykke - har selv et Fibes Jasper sær, og det er konge trommer! Claus
jacobdreyer Posted March 22, 2014 Posted March 22, 2014 (edited) Fede trommer, men det klæder sættet bedre at stå i stuen. Jacob Edited March 22, 2014 by jacobdreyer
Guest jon petersen Posted March 22, 2014 Posted March 22, 2014 Top fedt sæt. Og der er altså noget ved 18" stortrommer..... Jon
LEON Posted March 22, 2014 Author Posted March 22, 2014 Top fedt sæt. Og der er altså noget ved 18" stortrommer..... Jon Den er ond! Kan godt erstatte en 20"også, især efter jeg fik en Bd lifter, så køllen rammer midt på.
Guest jon petersen Posted March 23, 2014 Posted March 23, 2014 Lift er godt på 18" - og jeg kan godt lide at man ikke behøver dæmpe fordi lyden under alle omstændigheder er så defineret. Jon
DRUMMAKER Posted March 23, 2014 Posted March 23, 2014 og så kan de skifte farve fra grøn til blå med blitz lys.. kan man se ,, må se godt ud på scenen
Bertram Posted March 23, 2014 Posted March 23, 2014 For søren da... Havde selv kigget meget på det sæt på nettet.. Håber da, at de tilfredsstiller dig!! Mvh
LEON Posted March 23, 2014 Author Posted March 23, 2014 Glæder mig til at se dem på en scene med lys på. Det fortjener de! Og ja, de tilfredsstiller mig, både ører og øjne, men de savner lidt nogle rigtige dejlige bækkener. Nu har jeg fire fibes sæt, så nu må der være fokus på bækkenjunglen
LEON Posted March 24, 2014 Author Posted March 24, 2014 (edited) Fair pris.. Er du sikker på det er jasper?., dvs de er 6 lag?.. Ikke at jeg kan høre megen forskel på deres 6 lag jasper og deres 8 lags keller men er bare nysgerrig fordi jeg prøver at finde mønsteret i hvornår de skiftede rundt Fik lige dobbelttjekket og alle kedler er seks lags.Har desuden også søgt lidt rundt på serienumrene uden held. Men er faldet over flere tråde, hvor der bliver anbefalet at kontakte en Tommy, der vist har opkøbt fibes og har en musikforretning i Austin, Texas. Han kan via serienumre fortælle årstal og hvor er sættene er solgt til og måske også info om kedler. Jeg forsøger selv en af dagene. Og tak for de pæne ord alle sammen Edited March 24, 2014 by LEON
henrikrathje Posted March 24, 2014 Posted March 24, 2014 3 lags?.. Hmm., det mener jeg ikke findes.. Det er nok 6.. Men ja, Tommy er tidligere ejer af fibes drums såvidt jeg husker så han ved det! Cool
UlfN Posted March 24, 2014 Posted March 24, 2014 Har simpelthen mere end almindeligt svært ved at se hvordan 12500 kr. matcher et Fibes sæt i de størrelser inkl. snare, og så fra Musikbixen. De priser jeg lige har set, synes jeg nok har ligget i den pebrede ende. Leon du må have et kæmpe handelstalent.
LEON Posted March 24, 2014 Author Posted March 24, 2014 3 lags?.. Hmm., det mener jeg ikke findes.. Det er nok 6.. Men ja, Tommy er tidligere ejer af fibes drums såvidt jeg husker så han ved det! Cool Super hurtig respons tid (Redigerede indlægget, men ikke hurtigt nok). Det er seks lags
Recommended Posts