LEON Posted March 24, 2014 Author Posted March 24, 2014 Har simpelthen mere end almindeligt svært ved at se hvordan 12500 kr. matcher et Fibes sæt i de størrelser inkl. snare, og så fra Musikbixen. De priser jeg lige har set, synes jeg nok har ligget i den pebrede ende. Leon du må have et kæmpe handelstalent. Det er nok nærmere held Og kan heller ikke forstå, de ikke allerede var solgt
UlfN Posted March 24, 2014 Posted March 24, 2014 Det er nok nærmere held Og kan heller ikke forstå, de ikke allerede var solgt Bixen har jo et par andre sammenlignelige sæt der koster noget mere. Men du har altså lavet en god handel hvis det ikke er kamuflerede Maxwin kedler
Due-Drummer Posted March 24, 2014 Posted March 24, 2014 Wow, et af de flotteste fibes jeg længe har set. Ring til mig når du skal af med det min ven
JSL Posted April 22, 2014 Posted April 22, 2014 Det er nok nærmere held Og kan heller ikke forstå, de ikke allerede var solgt Jeg har kigget på dem i årevis ( bogstaveligt talt) men har aldrig købt dem ikke da de konsekvent har kostet omkring 18.000. Tja de blev nok træt af at se på dem i bixen. Tillykke med dem i hvertfald. Jeg er lidt misundelig.
T h e i s Posted December 12, 2019 Posted December 12, 2019 På 23.3.2014 den 15:36 , LEON skrev: Glæder mig til at se dem på en scene med lys på. Det fortjener de! Og ja, de tilfredsstiller mig, både ører og øjne, men de savner lidt nogle rigtige dejlige bækkener. Nu har jeg fire fibes sæt, så nu må der være fokus på bækkenjunglen Er du ved at være i mål med bækkenjunglen?
LEON Posted December 12, 2019 Author Posted December 12, 2019 (edited) Blev hurtig klog på, at jeg aldrig bliver færdig, hverken med trommer eller bækkener. Og du kommer snart til at fejle samme sygdom Edited December 12, 2019 by LEON
Recommended Posts