Gunnar Kristiansen Posted March 26, 2014 Posted March 26, 2014 DW har en lang tradition for at bygge kvalitets-stortrommepedaler. Gennem årene har firmaet formået både at forny sig og forbedre sig. Nu præsenterer DW så deres første “direct drive” pedal nogensinde. Jim DeStefano fra DW var venlig nok til at give den helt store gennemgang af DW’s nye stortrommepedal. Pedalen kalder de Machine Direct Drive, og du kan se interviewet/gennemgangen her.
Nimbas Posted March 26, 2014 Posted March 26, 2014 Fedt interview.. Mmkay 2-3 justeringsmuligheder og de når Taye 1.01... Mmkay Men lækker pedal og grundigt gennemgået... Mmkay... Right? Nimbas
René Eriksen Posted March 26, 2014 Posted March 26, 2014 Hold da käften, det var da godt, at du havde hørebøffer på, for jeg blev da helt nervøs for, at han fik talt ørene af dig der... :-D
Anders Olesen Posted March 27, 2014 Posted March 27, 2014 Aldrig har jeg hørt nogle sige "okay" så mange gange på 10 minutter... pedalen er sgu heller ikke for køn, men måske den er meget fed?
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted March 27, 2014 Posted March 27, 2014 Ja, Jim kunne smørren... Han var duper flink, og vant til at speedfremvise produkter til lige netop denne type interviews.. Pedalen er let og og på linje med Axis-pedalerne. Ikke så meget vægt og sug, men viiildt jurtig action. Ikke en pedal for mig, men speeders må da eje den. Billig er den ikke..
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted March 27, 2014 Posted March 27, 2014 Super hitech og ret flot og gennemført, ja!
DRUMMAKER Posted March 27, 2014 Posted March 27, 2014 .. he he ... de snakker sku en køn støvle ,, de sælgere ... alt er fræset ud ,, det er der ikke så meget hokus-pokus i
Smiley Posted April 23, 2014 Posted April 23, 2014 1 stk. speed pedal og ikke mindst 1 stk. speed talker
Recommended Posts