Jesper Pingel Posted March 27, 2014 Share Posted March 27, 2014 Jeg fornemmer der burde være en boksering på ts-dage?! Final showdown, mærke mod mærke, og så kan taberen få lov at gi en nummer på bas.......øv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis Hentrich Posted March 27, 2014 Share Posted March 27, 2014 Det ville næsten være synd. Du kan jo se, at Kasper er nødt til at kompensere for sine små overarme med store trommer. Det er den eneste måde han kan få lyd ud af trommerne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Due-Drummer Posted March 27, 2014 Share Posted March 27, 2014 Det er jo faktisk kunst. på en smertefuld måde.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Lynggaard Posted March 27, 2014 Share Posted March 27, 2014 Flot arbejde.. Jeg havde søgt et job ved Ludwig, hvis jeg havde haft de kvaliteter du render rundt med Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Olesen Posted March 28, 2014 Share Posted March 28, 2014 (edited) Slet Edited March 28, 2014 by Anders Olesen Link to comment Share on other sites More sharing options...
frogspoon Posted April 22, 2014 Author Share Posted April 22, 2014 Det er jo faktisk kunst. på en smertefuld måde.. kunst er nok lige at presse den. men det var en billig måde at få folk lidt op af stolen på. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Moth Posted June 7, 2014 Share Posted June 7, 2014 Billig måde? Snøft. Jeg må have et nyt job. Link to comment Share on other sites More sharing options...
frogspoon Posted June 7, 2014 Author Share Posted June 7, 2014 Billig måde? Snøft. Jeg må have et nyt job. ja. find noget der gir kassen. det er så fedt at være rig. ønsker at alle måtte prøve det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Moth Posted June 7, 2014 Share Posted June 7, 2014 ja. find noget der gir kassen. det er så fedt at være rig. ønsker at alle måtte prøve det Har nu skrevet en annonce som "glædes-mand" for rige smukke fruer der ønsker "service" når manden er på arbejde. Så nu må jeg bare vente på at få nogle svar så jeg kan blive godt betalt og rig, som alle jer andre. PS. Du er vist ret glad for din vinkelsliber Frogspoon. Jeg har TO, men er for fattig til at bruge dem Link to comment Share on other sites More sharing options...
frogspoon Posted June 7, 2014 Author Share Posted June 7, 2014 Har nu skrevet en annonce som "glædes-mand" for rige smukke fruer der ønsker "service" når manden er på arbejde. Så nu må jeg bare vente på at få nogle svar så jeg kan blive godt betalt og rig, som alle jer andre. PS. Du er vist ret glad for din vinkelsliber Frogspoon. Jeg har TO, men er for fattig til at bruge dem hahahahahahahahah Link to comment Share on other sites More sharing options...
DRUMMAKER Posted June 8, 2014 Share Posted June 8, 2014 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts