erge Posted March 27, 2014 Posted March 27, 2014 Jeg tager turen op omkring Århus i weekenden. Skal nogen have noget med den ene eller den anden vej imod tilskud til benz?
jonaslind Posted March 27, 2014 Posted March 27, 2014 Ka du ta noget brunner med? Go stil Hold kæft du er sjov!!!!!
erge Posted March 28, 2014 Author Posted March 28, 2014 Haha. Helt sikkert, brunner kan også bringes ud:) Nu ved jeg forøvrigt godt jeg bringer hele Fyn i identitetskrise og muligvis ts-dage i fare MEN....brunsviger er slet ikke en fynsk opfindelse men stammer derimod fra Tyskland. Braunschweig er den oprindelige betegnelse. Det eneste Fyn kan kalde deres er i virkeligheden TS-dage og ham her - https://www.dropbox.com/s/xp9y2h31zaukhgw/2014-03-28%2013.26.20.jpg
Nimbas Posted March 28, 2014 Posted March 28, 2014 Jeg syntes KalEl's forespørgsel er helt reel. Fyn blærer sig så meget med deres brunsviger og deres æggekage at det bør omdeles. Så kør du bare et fad op til Anders... Jeg gir...! Nimbas 1
KalEl Posted March 28, 2014 Posted March 28, 2014 Jeg syntes KalEl's forespørgsel er helt reel. Fyn blærer sig så meget med deres brunsviger og deres æggekage at det bør omdeles. Så kør du bare et fad op til Anders... Jeg gir...! Nimbas Hvis du er i tvivl Nimbas, så er det mig der har givet dig en pil op Uhhhh jeg glæder mig.
Dennis Hentrich Posted March 28, 2014 Posted March 28, 2014 Haha. Helt sikkert, brunner kan også bringes ud:) Nu ved jeg forøvrigt godt jeg bringer hele Fyn i identitetskrise og muligvis ts-dage i fare MEN....brunsviger er slet ikke en fynsk opfindelse men stammer derimod fra Tyskland. Braunschweig er den oprindelige betegnelse. Det eneste Fyn kan kalde deres er i virkeligheden TS-dage og ham her - https://www.dropbox.com/s/xp9y2h31zaukhgw/2014-03-28%2013.26.20.jpg Men Fyn er tilsyneladende det eneste sted man kan få ordentlig brunner. I Kbh består den af 99,9% bund og 0,1% af det gode. I Jylland propper de rosiner og andet madaffald på. På Fyn er der 10% kage og 90% af det gode. Men ellers er jeg enig i, at det eneste Fyn kan bruges til, er TS dage og som bro mellem DK og Jylland
erge Posted March 28, 2014 Author Posted March 28, 2014 Hehe. Nok om brunner, Polle og TS-dage. Nogen, der skal have noget med? Kører søndag
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted March 28, 2014 Posted March 28, 2014 Jeg vil godt have 4 liter økoskummet 2 kg økogulerødder 1 kg 5-7 % hakket oksekød 1kg rødløg Havregryn Macaroni Solsikkebrød Olivenolie Havrefras Snackpeber Pistacienødder Tomatkoncentrat Oregano Revet Cheddar Kærgården Heinz ketchup Rynkeby rød blandet saft Ristede løg Pålægchokolade (både lys og mørk) Tak!
Nimbas Posted March 28, 2014 Posted March 28, 2014 Nogen mennesker VIL bare se vernden brænde... Nimbas
erge Posted March 28, 2014 Author Posted March 28, 2014 Jeg vil godt have 4 liter økoskummet 2 kg økogulerødder 1 kg 5-7 % hakket oksekød 1kg rødløg Havregryn Macaroni Solsikkebrød Olivenolie Havrefras Snackpeber Pistacienødder Tomatkoncentrat Oregano Revet Cheddar Kærgården Heinz ketchup Rynkeby rød blandet saft Ristede løg Pålægchokolade (både lys og mørk) Tak! Du blev bare pisse sur over det med brunneren. Håber alt er forladt med denne. Havde jo glemt den legendariske Morten Ranbæk;)
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted March 28, 2014 Posted March 28, 2014 Du blev bare pisse sur over det med brunneren. Håber alt er forladt med denne. Havde jo glemt den legendariske Morten Ranbæk;) LE-GEN-DA-RY!!!! (jeg spillede et gig, hvor Jesper (den mandlige studievært) var barmand, og spurgte ham om denne episode... Han havde kun latter til overs, og sagde, at han havde klip derhjemme, der fik dette til at blegne! )
Recommended Posts