The Tormentor Posted April 6, 2014 Posted April 6, 2014 Halløjsa! Jeg mangler et par lugnuts / inserts / [de gevind, som sidder i spændehuset] til min Pearl Jupiter lilletromme. Er der en som kender størrelse eller nærmere betegnelse på disse? Jeg har uden held fået en flok med hjem fra Drumcity, som dog ikke passede alligevel. Håber på lidt hjælp. Mvh Jacob
Guest jon petersen Posted April 6, 2014 Posted April 6, 2014 Smid lige et billede op af både lugs og inserts, så skal jeg se om jeg har. På hvilken måde passer dem du har fået ikke? Jon
The Tormentor Posted April 7, 2014 Author Posted April 7, 2014 Fedt, Jon. På billedet ser du spændehuset og 2 lugnuts. Den venstre er original, den til højre er ny-indkøbt. Problemet er, at det firkantede stykke på den nye, er for bredt til at passe i spændehusets låsesystem.
Guest jon petersen Posted April 7, 2014 Posted April 7, 2014 Dem tror jeg godt jeg kan klare. For at være sikker, kan du smække en skydelære eller lignende på og måle dem?Hvor mange?Jon
The Tormentor Posted April 7, 2014 Author Posted April 7, 2014 Shit man. Det ville være Guld! Jeg måler når jeg kommer hjem.
The Tormentor Posted April 7, 2014 Author Posted April 7, 2014 Hrj igen Jon. Jeg måler det firkantede stykke til at være mellem 8 og 9mm bredt. Ret præcist faktisk, så det hedder noget lignende 8,5mm. Det runde stykke er ca 1mm smallere. Håber det er præcist nok, for har kun en slidt tommestok Mvh Jacob
The Tormentor Posted April 8, 2014 Author Posted April 8, 2014 Det er selvfølgelig rigtigt, copeland. Tak for idéen. Jeg ser lige om Jon har en flok liggende, som jeg kan købe. Ellers kan det være en sidste udvej.
Guest jon petersen Posted April 8, 2014 Posted April 8, 2014 Jeg har flere forskellige - men 11, der i hvert fald ikke er for brede - de er max. 8,2 mm Jeg kan godt lede efter flere i fjernere kasser, men hvor mange skal du bruge?De er i øvrigt gratis, porto må du gerne betale, men det er jo bare et brev. Jeg skal på posthuset i morgen.... Jon
The Tormentor Posted April 9, 2014 Author Posted April 9, 2014 Hej Jon! Jeg kunne godt bruge 4 stk. Jeg smider meget gerne penge for porto og for delene, og derudover kan jeg måske friste med en krammer, en high five, og hvis du er sød, så et lille kys på kinden? Tusind tak for din indsats. Jeg smider lige en PM 1
Guest jon petersen Posted April 9, 2014 Posted April 9, 2014 En krammer er fint.Men først når de er monteret og du kan se at de virker. Jeg skal have din adresse.... Venligst Jon
The Tormentor Posted April 9, 2014 Author Posted April 9, 2014 Ahr men helt ærligt, Jon som statsminister, og Danmark er reddet Jeg har sendt dig en PM, Jon
Recommended Posts