Drumcam Claus Thylstrup - Voxhall Aarhus

ClausT
 Share

Recommended Posts

Hej!

Jeg har lige klippet lidt sammen fra en koncert fra et fyldt Voxhall // Aarhus sidste weekend med Grønlund. Fantastisk publikum og en fantastisk energi som forhåbentligt skinner igennem :)

Til jer der kan lide det, er her et par kommende datoer:

Kælderen // Odder D. 18 April

Knust // Hamborg D. 25 April

Backstage // Aarhus D. 3. Maj
Train // Aarhus D. 16 Maj
TBA. // Fyn D. 17 Maj

De bedste hilsner,

Claus

Kommer til at tænke på, hvor dejligt mangfoldigt trommespillet er. Har lige siddet og tjekket et ret low key tørt udtryk, og dernæst ser jeg din video med fraseringer, thrash, hurtighed og sticklir. Stor udadvendthed. Herligt :)!

Kommer til at tænke på, hvor dejligt mangfoldigt trommespillet er. Har lige siddet og tjekket et ret low key tørt udtryk, og dernæst ser jeg din video med fraseringer, thrash, hurtighed og sticklir. Stor udadvendthed. Herligt :)!

Først og fremmest tusind tak!!!

Ja hver ting til sin tid :) dog synes jeg egentlig det meste af det jeg spiller fortjener en udadvendthed og en anerkendelse af at man spiller live for et publikum der ikke har lyst til se en "kedelig" indadvendt performance - med mindre musikken har brug for det selvfølgelig.

mvh. Claus

Du spiller sgu fedt! :rock:

Klipningen er ikke den bedste, og forvirrer lidt engang imellem. Har du mulighed for at lægge et helt nummer op?

Hej!

Tusind tak!!

Jamen det kan du da have ret i :)

Ja, det kan jeg sagtens, næste gang jeg lige har tid til at side og rode med video :)

De bedste hilsner,

Claus

Sikke et overskud - du spiller satme vildt! Godt lavet!

Hvad spiller du på?

Tusind mange tak Rasmus!!

Jeg spiller normalt Yamaha/Zildjian/DW/Promark

Dog er dette et lejet sæt, et Natal/Paiste som egentlig lød super fedt mic'et op :) - Første gang jeg har spillet på et Natal sæt sådan rigtigt.

Mvh. Claus

Ingen tvivl om du spiller fedt, men det er i min bog klippet super dårligt...det minder/lyder som et laaaang fill.

Og så kommer det til at lyde kedeligt synes jeg.

Jesper

Hej Jesper og KalEl

Tak! Jeg kan godt se hvad du mener og det er modtaget :) Det var egentlig tænkt som en slags hurtig gennemgang af hele koncerten fra start til slut, men jeg kan godt se hvad i mener og jeg er enig.

Jeg klipper et helt nummer ud og lægger det op snarest muligt.

De bedste hilsner.

Claus.