Gunnar Kristiansen Posted May 5, 2014 Posted May 5, 2014 Se her en lille "reklamefilm" for TS-Dage vi har lavet. Tanken med videoen er at få de trommeslagere der er ikke er helt overbevist, overbevist… Det er i øvrigt værd at bemærke, at lilletrommen på lydsporet i videoen er TS Snare 001, dvs. den første lilletromme der blev bygget på TS-Dagene. Lilletrommen bliver i øvrigt groovy håndteret af Lars Frimodt-Møller - som også interviews i videon. For mere information om TS-Dagene, besøg linket herunder. www.trommeslageren.dk/tsdage 1
LarsRiis Posted May 5, 2014 Posted May 5, 2014 Super Fedt! og endnu engang monster initiativ fra en GLAD bruger...
The Tormentor Posted May 5, 2014 Posted May 5, 2014 Shit jeg gad godt - det ser alt for hyggeligt ud. Sidder pt midt i specialeslutspurten, og må derfor vente endnu et år... Men jeg glæder mig ti lat uddele high-fives til alle rare mennesker!
jonaslind Posted May 5, 2014 Posted May 5, 2014 Fed video! Og jeg er glad for at min fynske begejstring ikke kom med. Det havde jo nok skræmt flere væk end det havde fået flere med.
Nimbas Posted May 5, 2014 Posted May 5, 2014 Gretsch'et havde ujævn tomgang, så det blev udboret og hohnet. Nye ben da... Nimbas
Nicolaj Fage-Lorenzen Posted May 5, 2014 Posted May 5, 2014 Det fik mange, mange lufthuller.....jeg HADER jo tone og sustain!!! (Der blev såmænd blot monteret nye, velfungerende ben som erstatning for de originale lidt udtjente ben.)
Recommended Posts