Jonas Andreasen Posted May 7, 2014 Share Posted May 7, 2014 (edited) HEY Jeg har i lang tid ledt efter det fede crash bækken til mine gamle tynde 50/60 A'er. Der er laangt mellem de fede 18"'ere fra dengang. Har ét, men det er for tyndt og lyder som et forvoksent splash.Igår var jeg så et smut forbi Drumcity for at kigge og faldt pladask over den nye Zildjian serie, Kerope og især 19"'eren. De har virkelig fat i noget fedt her. Det er kun sket én gang før (20" 30th Anniversary Istanbul) at jeg har købt et bækken fra nyt, ellers har jeg altid handlet brugt, men den her var der ikke tvivl om. Sindsygt fedt og blødt crash men samtidig også et dejligt ride bækken! Måske også grunden til at Zildjian ikke har inddelt dem i crash eller ride. NÅ! Her er billeder og en kort (halvdårlig) video: https://dl.dropboxusercontent.com/u/2101599/IMG_1382.MOV Edited May 7, 2014 by Jonas Andreasen Link to comment Share on other sites More sharing options...
HWWAL Posted May 7, 2014 Share Posted May 7, 2014 Et lækkert bækken! Har også kigget lidt på det da nyheden blev lanceret. Hvor meget har du skullet slippe for det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias Jensen Posted May 7, 2014 Share Posted May 7, 2014 Uh, lækkert! Jeg har selv prøvet det bækken i DC og det lyder konge! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Andreasen Posted May 7, 2014 Author Share Posted May 7, 2014 Det står til lidt over 3k! Mange penge for ét bækken men altså... Nu har jeg fundet det fedeste crash til min smag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bertram Posted May 7, 2014 Share Posted May 7, 2014 Har set en del videoer med disse... de er fandme dyre, men de ligner sgu også noget af Zildjians hidtil bedste arbejde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts